تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیبای رئیس‌جمهور به نامه اصغر فرهادی

تاریخ نشر : پنجشنبه 9 دی 1395 مشاهده : 5 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز به نامه اصغر فرهادی پاسخ داد.

واکنش رییس‌جمهور به نامه اصغر فرهادی

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه هشتم دی ماه در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت که در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد،‌ سخنرانی کرد.

او در بخشی از سخنان خود در مورد نامه‌ای که اصغر فرهادی کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران خطاب به رئیس جمهور نوشته بود،‌  واکنش نشان داد و گفت: «هنرمندی پس از دیدن یک گزارش برای من نوشته است؛ وقتی دیدم فقیری شب به خاطر فقرش برود در قبر زندگی کند برای اینکه از سرما نجات پیدا کند و جای گرم پیدا کند. بغض در گلویم و شرمساری در سیمایم آشکار شد.چه کسی می تواند در جامعه‌ای بزرگ مثل ایران با این عظمت، دین، فرهنگ، عشق به خاندان رسالت زندگی کند و با این مسائل واکنش نشان ندهد. گور خوابی از فقر، برای مردم و دولت قابل تحمل نیست.»

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

شرم بر ما/ نامه سرگشاده اصغر فرهادی به رییس‌جمهور

از وقار ترانه علیدوستی تا شلوار زانو انداخته اصغر فرهادی! + تصاویر

اصغر فرهادی در آغوش همسرش پس از برنده شده در کن + تصاویر

لیلا حاتمی با ظاهری جذاب در کنار اصغر فرهادی! + عکس

اصغر فرهادی با تیپ دهه شصتی!! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیبای رئیس‌جمهور به نامه اصغر فرهادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..