تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و آذربایجان / حل تداخلات فرکانسی در مرزهای دو کشور

تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و آذربایجان / حل تداخلات فرکانسی در مرزهای دو کشور

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یازدهمین کمیسیون مشترک ایران- آذربایجان با وزیر ارتباطات و فناوری های عالی آذربایجان دیدار و در زمینه همکاری های پستی، مخابراتی، فضائی و رگولاتوری گفت و گو کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت وزارت ارتباطات، دکتر واعظی در این دیدار با توجه به حجم روابط بین دو کشور به تفاهمات صورت گرفته اشاره و بر اجرای این تفاهمات تاکید کرد.
وی با اشاره به تجارب جمهوری اسلامی ایران در زمینه تجارت الکترونیک، امنیت فضای مجازی، حوزه های نرم افزاری، تحقیق و توسعه در ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمادگی خود را برای تبادل تجربیات در این حوزه ها به همتای آذری خود اعلام کرد.
وزیر ارتباطات همچنین به زیرساخت های پستی در زمینه تجارت الکترونیک اشاره و بر همکاری دو وزارتخانه در این بخش تاکید کرد.
دکتر واعظی در ادامه با توجه به تداخلات فرکانسی در مرزهای دو کشور و مشکلات بوجود آمده برای ساکنین این مناطق خواستار هماهنگی و همکاری اپراتورهای مخابراتی دو طرف برای رفع این تداخلات شد.
در پایان دو طرف نسبت به تشکیل کمیته ای مرکب از بخشهای مختلف حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، و تشکیل اولین جلسه این کمیته برای اجرای توافقات حاصله و رفع مشکلات موجود، توافق کردند.


5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و آذربایجان / حل تداخلات فرکانسی در مرزهای دو کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..