تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه ماسک های کلاژن اثر می کنند؟

چگونه ۱

ماسک صورت کلاژن چیست؟ این ماسک ها در رده محصولات زیبایی ضدپیری جای میگیرند. آنها حاوی پروتئینی به نام کلاژن هستند، پروتئینی که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می دهد. بعد از ۲۵ سالگی این ماده کم کم انسجام خود را در بدن فرد از دست می دهد، و پوست را مستعد چروک و پیری می کند. این ماسک ها به دنبال کندکردن این روند هستند.

۲

مکانیسم: با چسباندن ماسک، کرم و پد به پوست جذب شده و به دو روش چروک ها را از بین می برند. در برخی موارد، ماسک باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود. برخی دیگر مستقیما به پوست کلاژن وارد می کنند. این امر به هیچ روی آنی نیست. درمان باید منظم باشد و ماسک در مدت معینی روی پوست قرار گیرد. این مدت زمان از هر برند به برند دیگر متفاوت است، بنابراین برای اطلاع دقیق تر باید برچسب روی محصول را مطالعه کنید.

۳

ظاهر: شکل ماسک در هر برند متفاوت است، اما عمدتا به شکل پد یا کرم تولید می شود. کرم را روی پوست صورت به جز چشم و دهان می مالید، اما پدها کمی متفاوت هستند. کمی حس ژلاتینی دارند و با سوراخ های دهان و چشم بیشتر شبیه ماسک وحشت هالووین هستند.

بخوانید:  چگونه خانم ها می توانند لباس های ارزان و شیک بخرند

۴

اثرگذاری: اگر ماسک های کلاژن را امتحان کرده اید و هیچ تاثیری نداشته اند، به معنی بی مصرف بودن این ماسک ها نیست. جذب کلاژن ماسک در سطح ملکولی رخ می دهد. گاهی ملکول های کلاژن یک برند بزرگ تر از آن هستند که جذب پوست شما شوند. از آنچا که صدها -اگر نگوییم هزاران برند- ماسک کلاژن در بازار وجود دارد، در این مورد با متخصص پوست خود مشورت نمایید.

مراجع http://www.ehow.com/info_10025832_collagen-masks-look-work.html



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه ماسک های کلاژن اثر می کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..