تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی در سال 2016 موفق به فروش ده میلیون گوشی P9 و P9 Plus شد

هوآوی در سال 2016 موفق به فروش ده میلیون گوشی P9 و P9 Plus شد

هوآوی اعلام کرد که تا کنون تعداد 10 میلیون گوشی P9 و P9 Plus را به فروش رسانده است. این دو اسمارت فون در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی شدند و مدتی است که در بازار در دسترس علاقمندان بوده اند که گویا توانسته به فروش بالایی هم برای هوآوی دست یابد. دو اسمارت فون P9 و P9 Plus هوآوی نخستین گوشی های برند هوآوی هستند که از لنز دوربین لایکا برخوردارند و جزو قدرتمندترین اسمارت فون های این کمپانی در سال 2016 محسوب می شوند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


هوآوی جزییات بیشتری در خصوص میزان فروش این دو اسمارت فون خود منتشر کرده است، این نخستین باری است که هوآوی موفق شده تعداد 10 میلیون دستگاه از اسمارت فون های سری P خود را به فروش برساند که با توجه به وضعیت بازار اسمارت فون ها در حال حاضر موفقیت قابل توجهی برای هوآوی محسوب می شود. در واقع در شش هفته نخست پس از عرضه، هوآوی تعداد 2.6 میلیون دستگاه P9 و P9 Plus را به فروش رساند. این دو اسمارت فون از زمان عرضه تا کنون موفق به کسب جوایز متعددی شده اند که می توان به جایزه EISA برای بهترین اسمارت فون مصرفی اروپا در سال 17-2016 اشاره کرد. در سه ماهه سوم سال جاری، هوآوی فروش 33.59 میلیون اسمارت فون را به ثبت رساند که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 23% رشد نشان می دهد. در حال حاضر سهم هوآوی از بازار اسمارت فون ها در 30 کشور جهان بیش از 15% و در 20 کشور بیش از 20% است.


هوآوی همچنین اشاره کرده است که در بازار انگلستان، فرانسه و آلمان به موفقیت هایی دست یافته است. هوآوی در سال جاری در بین 100 برند ارزشمند جهان توانست به رتبه 72 دست یابد که در مقایسه با رتبه 88 در سال 2015 قابل توجه بوده و برای هوآوی یک دستاورد محسوب می شود. بعلاوه، معاون ارشد هوآوی اخیراً تایید کرد که این کمپانی توانسته به فروش هدف گذاری شده برای سال 2016 دست یابد و از آغاز سال 2016 تعداد 140 میلیون اسمارت فون را به فروش برساند. در مجموع، این کمپانی چینی تولید کننده اسمارت فون سال خوبی را پشت سر گذاشته است و قطعا رشد آن در سال 2017 می تواند جالب باشد. هوآوی قصد دارد تا سال 2018 اپل را پشت سر گذارد و به دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت فون در دنیا تبدیل شود که بنابراین سال آینده نیز باید به رشد خود ادامه دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم هوآوی قصد دارد در سال 2017 چه تعداد اسمارت فون به فروش برساند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی در سال 2016 موفق به فروش ده میلیون گوشی P9 و P9 Plus شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..