تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حصر؛ راه گریز سران فتنه از خشم انقلابی مردم

ساعت: 11:14 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992092

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی عنوان کرد:

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: حصر تنها راه گریز سران فتنه از خشم انقلابی مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاروم نیوز،میرکاظم یکانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی که با محوریت 9 دی در ارومیه و با حضور دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: حصر تنها راه گریز سران فتنه از خشم انقلابی مردم است پس لازم است با دید بسیط به این موضوع نگریسته شود.

وی افزود: نظام‌های سیاسی و اجتماعی در همه کشورها برای اینکه بتوانند بقای خود را تضمین کرده و از این رهگذر کارویژه‌های خود را انجام دهند منابع و پشتوانه‌هایی را برای خود تعریف می‌کنند، در نظام‌های دیکتاتوری و توتالیتر قدرت نظامی سرکوبگر تحت امر حاکم پشتوانه نظام سیاسی محسوب می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در لیبرال دموکراسی‌های غربی، ابرسرمایه‌دارانی که منافع تنگاتنگی با نظام سیاسی حاکم دارند نقش تضمین کننده‌ای برای بقای نظام سیاسی بر عهده دارند، اما نظام جمهوری اسلامی برخاسته از انقلاب اسلامی ایران منابع متفاوتی را به عنوان پشتوانه خود تعریف کرده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نظامی سیاسی با محوریت ولایت فقیه است، در نظام سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه ارتباط بین نظام و مردم ذیل رابطه امام و امت تعریف می‌شود که علاوه بر ابعاد حقوقی و سیاسی از بعد پررنگ عقیدتی و مذهبی نیز برخوردار است.

یکانی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظام سیاسی کشور بر مبنای رابطه امام و امت شکل گرفت و این رابطه فرامادی پشتوانه جمهوری اسلامی قرار داده شد، این پشتوانه مردمی محکم در مقاطع متعدد و حساسی که نظام اسلامی مورد تهدید واقع شده است وارد صحنه شده و عوامل تهدیدزا را از بین برده است.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی اظهار داشت: نمونه اخیر آن 9 دی سال 1388 است که حرکت عظیم امت مسلمان ایران بساط چیده شده فتنه‌گران به بهانه انتخابات آن سال را در طول چند ساعت جمع کرد و صدای فتنه‌انگیزان را در گلو خفه کرد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت مردمی 9 دی سال 1388 نقطه پایانی بر حضور و فتنه‌انگیزی فتنه‌گران بود که سران فتنه نیز بعد از آن به محاق رفته و حرفی برای گفتن نداشتند چرا که اصلی‌ترین پشتوانه نظام اسلامی یعنی توده مردم به تبعیت از رهبری انقلاب برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی در صحنه حضور یافته و پاسخ قاطعی به فتنه‌افروزان داده بودند.

یکانی اضافه کرد: اما شاید سوال شود «اگر حرکت 9 دی شعله های آتش فتنه را خاموش کرد، پس چرا سران فتنه حبس خانگی شدند؟» خود سوال بسیار مهم و پاسخ آن ساده است. سران فتنه نه به دلیل فتنه انگیزی سال 88 بلکه به خاطر تلاش‌شان برای فتنه‌افروزی‌های یک سال بعد از 88 به صورت خانگی محبوس شدند.

فتنه‌گری فتنه‌گران یک سال بعد از 88

وی گفت: بهمن 89 همزمان با آغاز حرکت‌های ضددولتی در سوریه که به تحریک غرب و عربستان صورت می‌گرفت و این مساله امروز جزو حقایق بدیهی محسوب می شود، سران فتنه 88 که آتش آن بعد از حرکت 9 دی خاموش شده بود، تلاش برای شعله‌ور کردن دوباره آتش فتنه این بار به بهانه همبستگی با مردم سوریه را آغاز کردند.

یکانی اضافه کرد: فرجام این فتنه‌افروزی روشن بود، قرار گرفتن ایران در جایی که امروز سوریه قرار دارد؛ «ویرانی مطلق» این حرکت خطرناک سران فتنه باعث شد تا شورای امنیت ملی در 25 بهمن 1389 تقاضای حصر سران فتنه را تصویب کند که این تصمیم شورا تا به امروز به قوت خود باقی است.

حصر؛ لطف نظام در حق فتنه‌گران

وی اظهار داشت: 9 دی پایان فتنه بود، اما نه پایان فتنه‌گری فتنه گران؛ منطق انقلابی ایجاب می‌کند با فتنه‌گران خائن به انقلاب و خون شهدا برخورد انقلابی صورت گیرد که اعدام در ملاء عام شایسته‌ترین مجازات این خائن‌ها است. اما رافت نظام اسلامی تاکنون مانع از این برخورد انقلابی شده است، از این منظر حصر نه یک مجازات بلکه لطف نظام اسلامی در حق فتنه‌گران است تا از خشم انقلابی انقلابیان در امان بمانند، مضافاً اینکه در حصر نیز امکاناتی چون پزشک خصوصی، استخر، اینترنت و... در اختیارشان قرار دارد.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با این همه امروز مطامع سیاسی عده‌ای در این است که حصر را مجازات فتنه‌گران جا زده و نظام اسلامی را به خاطر این مساله شماتت کنند، حال آنکه اگر حصر فتنه‌گران برداشته شود خشم انقلابی مردم به ویژه جوانان نسل سوم انقلاب که خود را وارث راه و خون شهدا می‌دانند گریبان سران فتنه را خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حصر؛ راه گریز سران فتنه از خشم انقلابی مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..