تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستداران محیط زیست سردشت برای پرندگان دانه پاشی کردند +تصاویر

ساعت: 09:26 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991641

اداره حفاظت از محیط زیست سردشت با همکاری دوستداران طبیعت زیستگاه 30 هکتاری پارک جنگلی ایثار سردشت را برای پرندگان دانه پاشی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، شهرستان سردشت به واسطه رودخانه زاب و وجود بیش از ۹۰ هزار هکتار جنگل، تمام محدوده آن جزو زیستگاه های پرندگان آبزی، کنارآبزی و خشک زی محسوب می شود و هر ساله با ورود موج های سرد بارشی که امکان تامین دانه های خوراکی برای این پرندگان در حد ملموسی کاسته می شود اداره حفاظت محیط زیست با همکاری دوستداران طبیعت اقدام به دانه پاشی در سطح گسترده ای از این زیستگاه ها می کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: اقدام به دانه پاشی در راستای ادامه حیات و جلوگیری از اختلال در تامین دانه برای پرندگان بوده و در اولین مرحله در پارک جنگلی 30 هکتاری ایثار دانه پاشی انجام گرفت.

خالد بایزیدی افزود: در این مرحله بیش از ۱۰۰ کیلوگرم دانه های گندم در این زیستگاه پخش شد و پیش بینی می شود تا آخر فصول سرما بیش از یک تن گندم در سایر زیستگاه های شهرستان دانه پاشی شود.

وی تصریح کرد: در این اقدام خداپسندانه بیش از ۷۰ نفر از دوستداران طبیعت، اعضای شورای اداری و شورای شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستداران محیط زیست سردشت برای پرندگان دانه پاشی کردند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..