تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات زن ۱۹ ساله باردار اهل روستای عزیز آباد نظرکهریزی گرفتار شده در کولاک +عکس

ساعت: 10:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992059

زن باردار ۱۹ ساله اهل روستای عزیز آباد شهر نظرکهریزی شهرستان هشترود که در برف و بوران گرفتار شده بود توسط تیم امداد شبکه بهداشت و درمان هشترود نجات یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از خبرنگار اجتماعی پیک هشترود، مسئول هماهنگی امداد و نجات انتقال مادران باردار شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی تماس تلفنی همسر مادری باردار مبنی بر شروع دردهای زایمان بلافاصله تیم واکنش سریع مادران باردار وارد عمل شد.

 
علی زیاد پور افزود: زن ۱۹ ساله گرفتار در برف و بوران در روستای سخت گذر عزیز آباد از توابع بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود از مرگ حتمی نجات یافت.

 
وی اظهار داشت :از خانه بهداشت روستای مذکور مبنی بر شروع درد زایمان بلافاصله آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با هماهنگی های لازم در شرایط سخت کولاک و یخبندان بودن مسیر مواصلاتی بلافاصله به محل اعزام شد.

 
زیاد پور افزود : با تجهیزات کامل و پس از انجام اقدامات اولیه و حیاتی، مادر باردار را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود منتقل کرد.

 
مسئول فوریت های سیستم گسترش شبکه بهداشت و درمان هشتروذ در ادامه گفت: هم اکنون مادر باردار ضمن بستری در بخش زایمان بیمارستان امام حسین(ع) هشترود تحت نظر متخصص زنان و زایمان وکادر درمان بخش زایمان برای انجام اقدام حیاتی و درمانی است.

 
وی گفت : این اولین زایمان این مادر ۱۹ ساله است و دومین نوزاد متولد شده در روزهای برفی هشترود می باشد.

 
زیاد پور افزود : تا پایان فروردین ۲۳۰ مورد زنان باردار در شهرستان شناسایی شده اند که زایمان خواهند نمود.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات زن ۱۹ ساله باردار اهل روستای عزیز آباد نظرکهریزی گرفتار شده در کولاک +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..