تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه 9 دی روز اعلام تبعیت به اصل ولایت‌فقیه است

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 992178

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل:

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل حماسه 9 دی را روز اعلام تبعیت و وفاداری به اصل ولایت‌فقیه و برائت از منافقان و دین‌ستیزان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محسن امینی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل حماسه 9 دی را روز اعلام تبعیت و وفاداری به اصل ولایت‌فقیه و برائت از منافقان و دین‌ستیزان عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی، به معنای دفاع راستین از میراث گرانسنگ امام راحل و پاسداری از حریم عاشورایی ولایت و نیز پاسداشت از خون‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه فتنه 88، از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش‌ناشدنی در تاریخ کشور ما محسوب می شود گفت: قطعا تبیین ابعاد پیچیده این جریان، می تواند کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان در آینده نجات داده و پیش‌روندگی انقلاب را تضمین کند.

امینی حماسه 9 دی را میدان آزمایشی برای تشخیص سره از ناسره عنوان کرد و افزود:مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی هم همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس، توانستند سربلند از امتحان بیرون بیایند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان با بیان اینکه کشور در مقطع حساس تاریخی خود قرار دارد گفت: امروز دشمنان قسم خورده ایران، تمام قد در برابر انقلاب و نظام ایستاده اند و در تلاش هستند که جلوی نفوذ و اقتدار ایران اسلامی را بگیرند لذا باید همه هوشیار و آگاه باشیم و با سلاح اتحاد و ولایت در مقابل تمام فتنه ها، ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه 9 دی روز اعلام تبعیت به اصل ولایت‌فقیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..