تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی بصیرتی برخی مسئولین تکرار تاریخ است/ ریزش های جزئی همیشه رویش های بزرگ و کلی را به همراه دارد

ساعت: 10:47 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991456

سرهنگ پاسدار محمد زارعی درمورد مواضع غیرشفاف و دوگانه برخی مسئولین گفت: بی بصیرتی برخی مسئولین در طول تاریخ در حال تکرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد زارعی فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با فردیسان درمورد مواضع غیرشفاف و دوگانه برخی مسئولین گفت: بی بصیرتی برخی مسئولین در طول تاریخ در حال تکرار است.

وی در ادامه افزود: این ریزش های جزئی، رویش های بزرگ و کلی را به همراه دارد و باعث رشد بصیرت آحاد مردم جامعه خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: نهم دی روز پیوند دوباره ی مردم با انقلاب و رهبری است و حماسه نهم دی مشت کوبنده ای از جانب تمام اقشار جامعه با هر گرایش سیاسی و عقیدتی بر دهان استکبار جهانی بود.

زارعی با اشاره به نقشه های شوم استکبار در نابود کردن انقلاب اسلامی ایران گفت: در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ شاهد مبارزه ی همه جانبه ی مردم با فتنه و فتنه گران این نظام  بودیم و به همین دلیل امام مسلمین این روز را روز بصیرت مردمی نام نهادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: باتوجه به آرمان ها و اهداف والا در تعالی تمدن نوین در سطح جامعه و بیداری حداکثری اقشار و آحاد جامعه امروز شاهد جلوگیری از نفوذ نظام سلطه و به خطر افتادن موقعیت سلطه گران در منطقه هستیم .

زارعی در ادامه با اشاره به همدلی و همراهی همیشگی و همه جانبه ی مردم از نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ملت شریف ایران همواره پایبند به عقاید انقلابی و اسلامی هستند و حضور پرشوری در همایش ۹دی خواهند داشت و حضور و همراهی مردم برای رشد و پویایی جامعه انقلاب کافی است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در خصوص برنامه های ۹ دی ماه گفت: شهرستان فردیس در روز ۹ دی افتخار میزبانی از سردار بزرگ اسلام و جنگ با تکفیرهای سردار محمدعلی حق بین خواهد بود که از پیشتازان اصلی آزاد سازی نبل و الزهرا در حلب سوریه بودند.

انتهای پیام/‌




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی بصیرتی برخی مسئولین تکرار تاریخ است/ ریزش های جزئی همیشه رویش های بزرگ و کلی را به همراه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..