تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه سرپل ذهاب: برای تقویت فرهنگ دینی در روستاها باید تلاش کرد

به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در جمع اهالی روستای جبیب وند از توابع سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم برگزاری نماز جماعت در مساجد روستایی، اظهار داشت: دهیاران در انجام امور دینی اهتمام بیشتری داشته باشند و مناسبت های مذهبی را با حضور پرشور جوانان برگزار کنند.
وی با مهم توصیف کردن اقامه نماز جماعت در روستاها، افزود: دهیاران باید با همکاری مردم به ویژه جوانان، مساجد را رونق دهند و نماز جماعت را اول وقت برگزار کنند.
وی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: باید با تقویت ایمان و بنیان‌های اعتقادی اجازه ضربه زدن دشمنان را به دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان ندهیم زیرا که جایگاه دین در جامعه روستایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی گفت: روستای حبیب وند با 217 خانوار و 850 تن جمعیت در بخش مرکزی سرپل ذهاب و در مسیر تردد به عتبات عالیات قرار دارد.
جهانبخش حیدری ادامه داد: مردم روستای حبیب وند 14 شهید و هفت جانباز را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در زمینه دفاع از تمامیت ارضی و ارزش های والای انقلاب اسلامی نقش شاخص و حائز اهمیتی ایفا کرده اند.
وی اضافه کرد که روستای جبیب وند از نیروی انسانی مناسبی برخوردار است و اعضای فعال آن در امر جهاد اقتصادی و فعالیت های تولیدی، گام های موثری برداشته اند و توانستند در تحقق اقتصاد مقاومتی مثمرثمر واقع شوند.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه سرپل ذهاب: برای تقویت فرهنگ دینی در روستاها باید تلاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..