تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون مرکز تربیت کوثر سپاه کشور: هدف سران فتنه از میان برداشتن اسلام است

به گزارش ایرنا، سردار علی‌اکبر علیزاده، روز پنجشنبه در اجتماع 9 دی مردم شهر نیمور محلات افزود: فتنه گران در مدت حیات نظام اسلام به طور مداوم به دنبال دشمنی هیتند و هرگز از نیات پلیدشان دست برنمی دارند.
وی اظهار کرد: بدخواهی فتنه گران همچنان ادامه دارد و امروز در قالب نفوذ در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی ،سیاسی می خواهند به نظام لطمه بزنند.
معاون مرکز تربیت و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بهترین راه مقابله با نفوذی‌ها در درجه اول شناسایی آنان و سپس روشنگری در هر مکان و زمان است و مسلمانان باید افراد نفوذی را زودتر از دیگران بشناسند و به مردم معرفی کنند.
سردار علیزاده گفت: فتنه گران بزک کنندگان شیطان بزرگ هستند و معرفی آنان به عنوان نفوذی دشمن بزرگترین خدمت است.
وی بیان کرد: معظم رهبری در سال‌های اخیر بالاترین و بیشترین تاکید خود را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم ها و استفاده از جوانان مومن و انقلابی دارند و کسانی که به این تاکیدات مقام معظم رهبری بی توجهی می‌کنند در زمره یاران انقلاب محسوب نمی شوند.
سردار علیزاده خاطر نشان کرد: کسانی که به جوانان مومن و انقلابی فضا برای فعالیت نمی‌دهند و آنان را به عنوان افراطی، تند رو و بی نظم معرفی می‌کنند نیز از یاران انقلاب نیستند و با طیف بی بند و بار و عامل نفوذی دشمن فرقی نمی کنند.
معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذی ها در مقابل آمریکا دچار خود باختگی هستند و قدرت حکومت اسلامی را قبول ندارد و این‌ها همه مصادیق فتنه است.
شهر نیمور در بخش مرکزی شهرستان محلات از توابع استان مرکزی در 25 کیلومتری محلات و در حد فاصل راه ارتباطی شهرهای دلیجان و محلات قرار گرفته است.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند/**انتشار دهنده:مژگان حیدری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون مرکز تربیت کوثر سپاه کشور: هدف سران فتنه از میان برداشتن اسلام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..