تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسطوره دوچرخه سواری المپیک بازنشسته شد

ویگینز، قهرمان 5 دوره مسابقات دوچرخه سواری المپیک از دنیای قهرمانی این رشته ورزشی خداحافظی کرد.

سر بردلی ویگینز دوچرخه سوار بریتانیایی و دارنده 5 مدال طلای المپیک در مواد پیست و جاده در سن 36 سالگی با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

قهرمان سابق تور دو فرانس  با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود،خداحافظی اش از دنیای قهرمانی را اعلام کرد و گفت :سال 2016 پایان این فصل از زندگی و فراز و فرودهایش است.پای در زمین دارم و سر در میان ابرها.

ویگینز  معروف به ویگو که از پدری استرالیایی و مادری بریتانیایی در خنت بلژیک متولد شده است از دو سالگی به لندن آمده  و از 12 سالگی دوچرخه سواری را شروع کرده است.

او طی سال های 2000 تا 2016 هشت مدال رنگارنگ المپیک را به دست آورده که اولین آن برنز المپیک سیدنی در ماده تعقیبی تیمی بوده است.او در همین ماده در ریو دو ژانیرو به مدال طلا رسید و به این ترتیب پنجمین طلای المپیک را نیز بر گردن آویخت.

او قصد دارد یک تیم دوچرخه سواری تشکیل دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسطوره دوچرخه سواری المپیک بازنشسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..