تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسکو منتظر پیشنهاد مادرید برای تمدید قرارداد است

کد خبر: ۴۵۰۹۵۳

۱۲۵  بازدید

ستاره جوان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا منتظر پیشنهاد مادرید برای تمدید قرارداد است.

خبرگزاری فارس: ایسکو بازیکن معمولا نیمکت نشین اما خوش اخلاق و مطیع مربی رئال مادرید منتظر تصمیم و پیشنهاد باشگاهش است تا تکلیف تمدید قرارداد تازه خود را مشخص کند.

رئال مادرید می تواند قرارداد ستارگان خود را تمدید کند اما حق خرید بازیکن تا پیش از تابستان را ندارد. ایسکو از مدیر برنامه‌های خود خواسته اولویت در مذاکرات تمدید قرارداد باشد و در این خصوص بر سر مسائل مالی چندان مجادله نکند.

قرارداد کنونی ایسکو البته تا پایان سال 2018 است اما ایسکو توقع دارد این قرارداد تا پایان سال 2022 با قیمتی بالاتر تمدید شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسکو منتظر پیشنهاد مادرید برای تمدید قرارداد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..