تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی بهترین مهاجم حریف قطری استقلال

کد خبر: ۴۵۰۹۴۶

۱۳۲  بازدید

مهاجم ملی‌پوش تیم السد قطر، حریف استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: حسن الهیدوس، مهاجم تیم‌ ملی فوتبال قطر و باشگاه السد راهی آلمان شد تا تحت عمل جراحی شکمی قرار بگیرد و پس از سه روز به کشورش باز‌‌ می‌گردد.

طبق اعلام رسانه‌های قطری حسن الهیدوس حداقل یک ماه نیاز به استراحت خواهد داشت و پس از آن در تمرینات گروهی تیم السد شرکت می‌کند. این تیم حریف استقلال تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر ساعت 19 روز نوزدهم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم برنده در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی بهترین مهاجم حریف قطری استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..