تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین آلبوم نوازنده «نه فرشته‌ام نه شیطان» منتشر شد

نخستین آلبوم نوازنده «نه فرشته‌ام نه شیطان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سنتور نوازی معاصر «کلاژ» به آهنگسازی و تک‌نوازی مهیار طریحی، توسط  مؤسسه نغمه سرای روژین و پخش هنر شهر در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

تعدادی از قطعات آلبوم «کلاژ» عبارتند از آواز «دونوا» به مدت 3:30، «دو نوا» به مدت 5:18، «آواز دشتی» به مدت 3:56، «رقص نانوا» به مدت 4:51، «آواز آمیخته» به مدت 2:58، «آمیخته» به مدت 5 دقیقه، «آواز عشق» به مدت 3:56، «عشق» به مدت 6:13، «راوی» به مدت 4:32 و «بیست» به مدت 4:55.

مهیار طریحی در سال 1364 در تهران متولد شده است، او نوازندگی سنتور را در سن شش سالگی نزد استاد رضا صلاحی آغاز کرد و سپس برای یادگیری فنون سنتورنوازی معاصر، نزد استاد اردوان کامکار به شاگردی پرداخت که این مهم تا به امروز ادامه دارد.

وی داری لیسانس و فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر تهران (کرج) است. آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، اولین فعالیت او در زمینه آهنگسازی و تک‌نوازی سنتور در قالب آلبومی مستقل است.  

این هنرمند عرصه موسیقی در آلبوم‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون «نه فرشته‌ام نه شیطان»، «آرایش غلیظ»، «قطره‌های باران»، «ویر»، «وضعیت سفید»، «ستایش»، «شبکه» و ... با ساز سنتور به هنرنمایی پرداخته است.     

آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، توسط سیاوش کامکار ضبط و متسرینگ شده و الهام بزرگی نیز عکاسی و طراحی آن را انجام داده است. همچنین مهدی بشکوفه مدیر اجرایی آن را برعهده داشته است.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین آلبوم نوازنده «نه فرشته‌ام نه شیطان» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..