تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به اتهام آمریکا به مسکو

به گزارش افکارنیوز،

 روز چهارشنبه، دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – گفت جنجال اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا باید پایان یابد.

ترامپ نتایج بررسی‌‎های سازمان‌های امنیتی آمریکا مبنی بر دخالت هکرهای روسی در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

دو مقام آمریکایی روز چهارشنبه گفتند قرار است امروز دولت اوباما، برنامه اقدامات متقابل آمریکا درباره روسیه را اعلام کند.

هنگامی که از ترامپ درباره احتمال تحریم روسیه به دلیل این اتهام پرسیده شد، وی پاسخ داد: "من فکر می‌کنم بهتر است به زندگی خود ادامه دهیم. من فکر می‌کنم رایانه‌ها بسیار پیچیده هستند. عصر رایانه شرایط را به گونه‌ای تغییر داده است که هیچ فردی نمی‌تواند به طور دقیق توضیح دهد موضوع از چه قرار بوده است."

وی این سخنان را در استراحتگاه "مار لاگو" واقع در ایالت فلوریدا اظهار کرد. ترامپ تعطیلات کریسمس را در این استراحتگاه سپری می‌کند.

ترامپ همچنین از اظهارات "لیندسی گراهام" – سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی – درباره احتمال وضع تحریم‌ها علیه روسیه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت به زودی با اعضای کنگره در این‌باره صحبت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به اتهام آمریکا به مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..