تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اسپیکر H7 و ساندبار MS750 جدید سامسونگ آشنا شوید

با اسپیکر H7 و ساندبار MS750 جدید سامسونگ آشنا شوید

اگر قصد خرید اسپیکر های نو دارید، شاید بد نباشد تا بعد از CES 2017 صبر کنید چرا که سامسونگ در یک بیانیه ی خبری تازه، اسپیکر و ساندبار جدیدی معرفی کرده است که قرار است در این مراسم در معرض دید عموم قرار بگیرد. اگر تا کنون از محصولات این شرکت در زمینه ی پخش صدا راضی بوده اید، شاید از محصولات جدید سامسونگ نیز خوشتان بیاید. با تک شات همراه باشید. 

با اسپیکر وایرلس H7 سامسونگ شروع می کنیم که محصولی زیبا و ساده از این تولید کننده ی کره ای محسوب می شود. به گفته ی سامسونگ، اسپیکر های H7 قادر به پخش صدای فوق با کیفیت 32 بیتی است، و می تواند بیس یا صدا های بمی با فرکانس 35 مگاهرتز تولید کند. 

مطمئن نیستیم بیسی که از آن یاد می شود بر یک ساب ووفر جداگانه برتری دارد یا خیر، اما اگر به دنبال دستگاهی یک تکه و بدون دردسر می گردید، اسپیکر H7 سامسونگ می تواند برایتان انتخاب مناسبی باشد. البته واضح است که صدای خروجی آن مثل هر اسپیکر دیگری، به کیفیت فایل صوتی شما نیز بستگی خواهد داشت، اما اگر خیلی روی کیفیت پخش حساسیت به خرج می دهید، این ویژگی می تواند نظرتان را جلب کند. 

ساندبار MS750 سامسونگ

محصول بعدی ساندبار MS750 سامسونگ است که به گفته ی این شرکت، اولین ساندبار سامسونگ محسوب می شود که یک ساب ووفر نیز در طراحی آن در نظر گرفته شده است. این به آن معناست که نسبت به سایر ساندبار های سامسونگ، از MS750 باید انتظار بیس قدرتمندی داشته باشید. 

گفته می شود راه اندازی و اتصال آن نیز ساده است. بنابراین احتمالاً دستتان زیاد به وصل کردن کابل ها یا راه اندازی وایرلس آن بند نخواهد شد. 

هنوز در مورد قیمت و عرضه ی هیچ یک از این دو اطلاعات درستی در دست نیست. اما انتظار می رود سامسونگ در CES 2017 اطلاعات بیشتری از این دو در اختیار علاقمندان قرار دهد. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اسپیکر H7 و ساندبار MS750 جدید سامسونگ آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..