تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتسال بانوان کشور/ شکست یزد از مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مسابقه چهارشنبه شب با حضور جمعی از تماشاگران در چارچوب مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور در سالن عدالت شهر یزد برگزار شد .
همچنین در مسابقه دیگری تیم های فوتسال هیات فوتبال قروه و پیروزی کامیاران کردستان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم کامیاران با نتیجه هفت بر دو به پیروزی دست یافت.
مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان در قالب چهار منطقه پنج تیمی در سطح کشور پیگیری می شود که رقابت های گروه دوم با حضور تیم های فوتسال دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد، مس رفسنجان، پیروزی کامیاران کردستان، هیات فوتبال قروه و پیشرو نگین تهران به میزبانی یزد برگزار می شود.
در پایان این مسابقات تیم های اول و دوم به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور صعود می کنند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتسال بانوان کشور/ شکست یزد از مس رفسنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..