تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن به جرم رفتن به بازار گردن زده شد +عکس

طالبان یک زن را به جرم رفتن بدون همسرش به بازار، گردن زد.

این زن به جرم رفتن به بازار گردن زده شد +تصاویربه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طالبان جز گروهک‌های تروریستی در جهان به شمار می‌رود. آمریکا که به بهانه جلوگیری از ادامه حیات این گروهک تروریستی در افغانستان حضور نظامی پیدا کرد نه تنها نتوانست عاملی برای ادامه فعالیت این گروه تروریستی شود، بلکه باعث ناامن‌تر شدن این کشور شد.

این گروهک تروریستی در مناطق تحت کنترل خود قوانین خاصی را برقرار کرده است. یکی از این قوانین به زنان اجازه نمی‌دهد بدون همسر خود برای خرید راهی بازار شوند. طالبان یک زن 30ساله را در استان سرپل افغانستان به همین دلیل گردن زدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن به جرم رفتن به بازار گردن زده شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..