تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمین خاطی مجازات می شوند

به گزارش افکارنیوز،

یکی از موضوعات چالش بر انگیز در وزارت آموزش و پرورش چالش هایی همچون کبودی‌های روی تن دانش آموزان زیر کتک های آموزگاران است.موضوعی که از سال های دور گریبان گیر برخی از دانش آموزان بوده است .

تنبیه دانش آموزان توسط معلم سرسری گرفته می شد

گاهی این عمل ناشایست سرسری گرفتی می شد چرا که دانش آموزان مدرکی برای اثبات آن نداشتند به طور مثال در سال ۸۶ حادثه ای در پایتخت رخ داد با این محتوا که معلم دانش آموز پسر کلاس دوم راهنمایی را پای تخته می‌آورد و در مقابل چشمان تمامی دانش آموزان همکلاس او اقدام به برهنه کردن او می‌کند و با پرت کردن دانش آموز به زمین موجب آسیب فیزیکی به وی می شود. 

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷هم در اهواز معلمی دانش‌آموز خود را به‌دلیل دیر آمدن بر سر کلاس درس با سیم کابل برق تنبیه کرد.

سنت نامبارکی که از قدیم به ارث رسیده است

در همین راستا غلامرضا عبدالوند مشاور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس جمهور در امور آموزش و پرورش اظهار داشت:تنبیه بدنی دانش آموزان سنت نامیمون ونامبارکی است که از مکتبخانه های قدیم به ارث رسیده است.

شرایط تحصیلی در قدیم مشکلات خاصی داشت که به علت نبودن هیچگونه وسایل سمعی وبصری وکمک آموزشی وامکاناتی که امروز در اختیار معلم قراردارد باالاجبار متوسل به تنبیه بدنی می شدند که اینگونه تنبیه ها حساب شده وبا تخت وفلک انجام می شد.

تنبیه بدنی دانش آموزان را به صورت آنلاین ببینید

امروزه نیز با وجود افزایش دوربین ها و گوشی هایی که در جیب هر فردی حداقل یک نمونه از آن دیده می شود و تا تقی به توقی می خورد به صورت آنلاین در فضاهای مجازی منتشر می شود ،صحنه های کتک خوردن دانش آموزان  به چشم می خورد .مثل تنبیه دانش آموز توسط معلم ،سر کلاس درس مدرسه در شهرستان شوش که در اردیبهشت ماه سال جاری اتفاق افتاد و یا همین کتک خوردن دانش آموزان مدرسه معلم که اخیرا در شهریار پیش آمد.

اخطار به کارخانه معلم سازی کشور!

 مشاور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس جمهور در امور آموزش و پرورش گفت:باید برای بهبود شرایط،در دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان آموخته شود،دانشگاه فرهنگیان تنها کارخانه معلم سازی کشور است و وظیفه بسیار خطیری دارد.در همین خصوص مقام معظم رهبری بارها وبارها حساسیت ونقش اصلی واساسی دانشگاه فرهنگیان را گوشزد کرده است. 

معلمین خاطی مجازات می شوند

وی افزود:امروز که علم روانشناسی به جایی رسیده که تنبیه برای حیوانات هم باز دارنده ومخرب است وهیچ حیوانی با کتک تعلیم نمی یابد چگونه می شود شاهد تنبیه بچه ها از سوی معلم بود.معلمی که متوسل به تنبیه بدنی می شود از نظر روانشناسی در مقابل دانش آموز کم آورده وشکست خورده است.شورای عالی آموزش وپرورش قوانین خاصی برای معلمین خاطی دارد.امیدوارم تنبیه بدنی از مدارس ایران ریشه کن شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمین خاطی مجازات می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..