تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : رونمایی از دست بیونیک ساخت پنتاگون – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر به گفته دیلی میل، آژانس تحقیقاتی پنتاگون اعلام کرده سربازان جنگی نخستین دستهی هستند که قبل از ارائه این بازوی مصنوعی به بازار، از آن استفاده خواهند کرد.

 بازوی بیونیک برای معلولانی که دست خود را ازدست داده اند،  قدرت مکانیکی  و قابلیت هایی فراهم می کند که تا به حال ممکن نبوده است.

این بازوی مصنوعی از مواد پیشرفته ای ساخته شده است. همچنین موتورها و تجهیزات الکترونیکی به کار رفته در آن بسیار نوین هستند و می توان آن را باتوجه به شرایط معلول همخوان کرد.

جالب آنکه این دست مصنوعی که با باتری کار می کند، تقریبا وزنی معادل یک دست طبیعی دارد. این پروتز می تواند اشیا را به آرامی بردارد و جابه جا کند. همچنین قابلیت کنترل ابزارهای سنگین مانند مته دستی را دارد.

ساخت این بازو و عرضه آن به صورت تجاری نقطه عطفی در علم پزشکی به حساب می آید.  

زیباجو

حتما بخوانید :   گام هایی برای جلوگیری از سکته مغزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : رونمایی از دست بیونیک ساخت پنتاگون – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..