تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسترو خواهان پویایی سرمایه گذاری خارجی‌ و ریاضت برای احیای اقتصاد کوبا شد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، کاسترو در حالی‌ این تقاضا را مطرح کرد که این کشور نتوانسته به پیش بینی‌ های خود در سال 2016 دست یابد.
کاسترو در سخنرانی خود در مجلس ملی‌ گفت، باید اهداف خاصی‌ برای تضمین صادرات و جمع آوری سرمایه، افزایش تولید محلی برای جایگزینی واردات، کاهش هزینه های غیر ضروری و استفاده منطقی‌ و کارآمد منابع در دسترس، تحقق یابد.
رئیس جمهوری کوبا نارضایتی‌ خود را با توسعه سرمایه گذاری خارجی‌ ابراز داشته و خواستار پشت سر گذاشتن “ذهنیت قدیمی‌ و متعصب” علیه سرمایه خارجی‌ شد.
کاسترو در ادامه اضافه کرد:'ما به سوی نظام سرمایه داری نه می‌ رویم و نه خواهیم رفت اما نباید برای آنچه که می‌ توانیم در چارچوب قوانین موجود انجام دهیم مانع ایجاد کنیم'.
رهبر کوبا هشدار داد: برای سال 2017 میلادی، تنش های مالی‌ و چالش هایی‌ که می‌ توانند در شرایط خاصی‌ تشدید یابند ادامه خواهند یافت اما امیدواریم که تولیدات ناخالص داخلی‌ رشدی متوسط در حدود 2درصد داشته باشد.
اروپام *5*491*1488*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسترو خواهان پویایی سرمایه گذاری خارجی‌ و ریاضت برای احیای اقتصاد کوبا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..