تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند، قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند

ساعت: 01:24 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991644

امام جمعه سرخنکلاته گفت: کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند و با سکوت خود فتنه را تایید کرده بودند قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجةالاسلام والمسلمین محمد بابا محمدی امام جمعه شهرستان سرخنکلاته با توجه به فرا رسیدن ایام الله 9 دی در میزگرد تخصصی بررسی فتنه 88 اظهار کرد: بحث فتنه 88 یکی از موضوعاتی است که باید در اذهان عمومی تبعیین شود و یاد آن حماسه بزرگ را باید همه ساله گرامی بداریم.

حجةالاسلام بابا محمدی بیان کرد: هر چه زمان این فتنه بیشتر می گذرد ابعاد و روشنگری تازه ای برای ما ایجاد می شود و مشخص می شود دشمنان ما چطور دندان طمع برای از بین بردن انقلاب و نظام تیز کرده بودند.

وی با ابراز خرسندی از حضور مردم در این حماسه عظیم تصریح کرد: حضور مردم با بصیرت رهبری شان توطئه دشمنان را چنان خنثی کرده اند که این جریان فتنه به طور کل و یک دفعه خنثی شد.

امام جمعه سرخنکلاته با اشاره به معنای فتنه افزود: فتنه در مبانی اسلامی کاربردهای فراوانی دارد، یکی از کاربرد و معانی آن وسیله آزمایشی است که برای امتحان افراد آزمایش میشود.

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که در قرآن کریم حدود 20مورد از فتنه آمده است متذکر شد: در یکی از بزرگترین معنایی که میتوانیم برای فتنه متصور بشویم زمانی است که حق و باطل قابل شناسایی نیستند و با هم مخلوط شده باشند.

بابا محمدی با توجه به فرمایشات امام علی (ع) در خصوص موضع ما در فتنه افزود: امام علی (ع) در مورد موضع ما در خصوص زمان فتنه می فرماید زمان فتنه مثل شتر 4 ساله باشید تا نه از شما شیر بگیرند و نه از شما برای حمل بار استفاده کنند.

وی افزود: این سکوت در زمان فتنه و مانند شتر عمل کردن زمانی دارد، نه اینکه وقتی سکوت ما در مقابل فتنه از فتنه گران حمایت کند جایی برای سکوت باقی نمی ماند و موضع خود را در این خصوص اعلام کنیم و راه درست را به مردم نشان بدهیم.

امام جمعه سرخنکلاته در خصوص افرادی که در زمان فتنه 88 ساکت بودند هم سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند و از مواضع انقلاب دفاع نکرده بودند قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند.

بابا محمدی همچین در پایان با اشاره به اینکه کشور ما امتحان های سخت خودش را در زمانهای مختلف فتنه پس داده است گفت: در کشور های ما فتنه های زیادی انجام شد، ازجمله هشت سال دفاع مقدس که توسط حضرت امام دفع شد و قائله 14 اسفند هم یک فتنه دیگری بود که با درایت رهبری خنثی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند، قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..