تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مُهر فتنه ای اگر بر پیشانی کسی چسبید نباید با چند رأی تطهیر بشود/ عوامل فتنه به فکر نقشه های جدید بر علیه نظامند

ساعت: 01:23 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991645

مسئول سازمان بسیج طلاب گفت: با توجه به تاریخ و سوابق در آینده هم نزاع بین حق و باطل وجود دارد، و طرح های دشمن در آینده ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجةالاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان عصر امروز در میزگرد تخصصی بررسی فتنه 88 با اشاره به محکومیت سران فتنه و گرامی داشت حماسه 9 دی ماه اظهار کرد:  حماسه 9 دی ما آب سردی بود بر پیکره و بر علیه این فتنه بزرگ، خوشبختانه ملت همیشه بیدار ما با درایتی که از رهبری دریافت کرده بودند توانستند به خوبی از نظام و انقلاب دفاع کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان با اشاره به این مطلب که جریان فتنه را باید به صورت شفاف به مردم اعلام کنیم ادامه داد: ما باید همیشه جریان فتنه را برای مردم باز سازی و بازگو کنیم، برخی ها هم در صدصد این هستند تا چهره فتنه را توجیح کنند.

حجةالاسلام ریاحی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها افزودند فتنه خط قرمز من است، کسانی که با سکوتشان کمک به جریان فتنه کرده اند و یا اینکه به هر طریقی این جریان را تأیید کرده اند باید تفاوتی قائل بود و برای آیندگان شفاف سازی کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مهر فتنه ای اگر بر پیشانی کسی چسبید نباید با چند رأی تطهیر بشود، موضوع و جریان فتنه باید در کتب درسی ما نهادینه شود، تا نسل های بعد از این حماسه بزرگ الگو بگیرند.

وی همانطوری که مقام معظم رهبری در خصوص شفاف سازی فتنه بیان کرده بودند بیان کرد: ما باید به موقع و به جا باید فتنه 88 را تبیین کنیم، با توجه به تاریخ و سوابق در آینده هم نزاع بین حق و باطل وجود دارد، و طرح های دشمن در آینده ادامه دارد.

ریاحی تصریح کرد: اگر فتنه 88 را با تمام جوانب بررسی کنیم متوجه این موضوع می شویم که عده ای پشت پرده بودند ولی در 9 دی اقدام خود را به صورت شفاف بیان کرده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب این فتنه سال 88 را یکی از مهمترین فتنه ها قلم داد کرد و تاکید کرد: ریزش و لغزشهای این فتنه خیلی بیشتر از فتنه های دیگر بوده است، همین امر باعث شده بود که مردم به شکل باشکوه تری در میدانها حاضر شوند.

وی در خصوص شفاف سازی چهره واقعی برخی از خواص هم سخن به میان آورد و افزود: ما برای شناسایی برخی افرادی که به ظاهر مدافع انقلاب بوده اند باید هزینه های زیادی می کرده ایم تا برای مردم مشخص می شد، ولی در فتنه 88 چهره واقعی برخی افراد آشکار شد.

ریاحی با بیان این مطلب که فتنه سال 88 فتنه عمیقی بوده است گفت: با توجه به تبعات به وجود آمده در سال 88 مشخص می شود که فتنه ی عمیق و حساسی اتفاق افتاده بود، کسانی هم با تشکیل چنین فتنه ای هنوز هم به فکر ضربه زدن به نظام هستند، و چشم دیدن این نظام را ندارند، باید آنها را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مُهر فتنه ای اگر بر پیشانی کسی چسبید نباید با چند رأی تطهیر بشود/ عوامل فتنه به فکر نقشه های جدید بر علیه نظامند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..