تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود بصیرت لازمه جامعه اسلامی است/با تقویت بصیرت خود جلوی فتنه های آینده را باید بگیریم

ساعت: 01:22 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991659

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: بصیرت امری است که نباید از جامعه ما جدا شود، امروزه شاهد این هستیم که فتنه های آینده هر روز بزرگتر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجةالاسلام والمسلمین محسن طاهری مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) عصر امروز در نشست خبری بررسی تخصصی فتنه سال 88 ضمن گرامی داشت 9 دی روز میثاق امت با ولایت اظهار کرد: مردم استان گلستان این افتخار را دارند که در مواقع حساس و حمایت خود را انگونه که شایسته است از نظام و رهبری اعلام کنند.

حجة الاسلام طاهری ادامه داد: بعد از وقوع ایجاد فتنه و کشیده شدن آن در ایام محرم الحرام و اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امامان معصوم ما، شهر گرگان یک روز زود تر از موعد، یعنی 8 دی ماه حمایت خود را از رهبری و نظام اعلام کرده که خود جای افتخار است.

وی در خصوص اهمیت بصیرت مطالبی عنوان کرد و افزود: بصیرت مقوله ای است که نیاز دارد همواره مورد توجه خاصی قرار بگیرد، به تعبیر امروزی ها نیاز به بروز رسانی دارد.

طاهری تاکید کرد: این مطلب که انسان دائماً مسائل را رصد کند و از نقشه های جدید دشمن مطلع باشد و بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهد، نشان از وجود بصیرت در جامعه امروزی است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری افزود: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده بود این بود که 9 دی نشان از قدرت فکری مردم جامعه ما بوده است، و حضور به موقع مردم نشانگر این است که ملت ما همیشه بیدار و زنده دل هستند.

وی انقلابمان را مقدمه ی ظهور امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: ما انقلابمان را مقدمه ظهور امام زمان(عج) میدانیم، هر گاه امتحانی در آن برگزار شود ما در آن امتحان آزموده میشویم.

طاهری گفت: باید در دلهای مردم روحیه مجادت و شهادت ایجاد و حفظ شود، تا در صحنه های حساس بتوانند با حضور خود جلوی هر گونه انحرافات ایستادگی کنند، با ایجاد و بالا بردن قدرت تعقل  مردم و ایجاد زمینه بصیرت این امر امکان پذیر است.

این مقام مسئول با برشمردن ویژگی های ظهور تاکید کرد: در روایات ما می بینیم که که از ویژگی های ظهور این است که بتوانیم از امتحان های سخت و دشوار سر بلند بیرون بیاییم، کسانی برنده این امتحانات هستند که از راه خدا خارج نشوند.

طاهری با بیان اینکه فتنه ها در آینده هر روز بزرگ تر می شود گفت: بصیرت امری است که نباید از جامعه ما جدا شود، امروزه شاهد این هستیم که فتنه های آینده هر روز بزرگتر می شود، فتنه ها همیشه به یک شکل ظاهر نمیشوند، ولی با تقویت بصیرت، همه آنها قابل شناسایی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود بصیرت لازمه جامعه اسلامی است/با تقویت بصیرت خود جلوی فتنه های آینده را باید بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..