تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 سناریوی از پیش تعیین شده برای براندازی نظام/جوان امروز با مطالعه سیاسی میتواند در مقابل نفوذ و فتنه مقاومت کند

ساعت: 01:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/09 شناسه خبر: 991651

به مناسبت گرامی داشت ایام حماسه 9 دی گفتمان دینی هوشیار ینسل جوان در مبارزه با فتنه با حضور طلاب حوزه علمیه فاروج و با سخنرانی امام جمعه محترم شهر تیتکانلو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه فاروج؛ حجت الاسلام نادعلی زاده دراین مراسم گفت: تقابل بین حق و باطل در هر زمان از تاریخ بوده، از جریان صدر اسلام تا عصر حاضر این تقابل بین اسلام و کفر  و نفاق بوده است. در این زمان جریان باطل از حربه ای به نام قدرت های بیگانه استفاده میکند که جوان امروز با مطالعه و بصیرت در امور معنوی و سیاسی میتواند در مقابله با نفوذ و فتنه مقاومت کند.

وی در ادامه افزود: در واقعه انقلاب سوم مردم در 9 دی همچون واقعه طبس و کودتای نوژه دست قدرت الهی و روح ولایت حسین بن علی بر سر این ملت دیده میشود. فتنه 88 پدیده ای اتفاقی نبود، یک سناریوی از پیش تعیین شده برای براندازی  نظام و انقلاب توسط و عده از عناصر داخلی بود.

وی با اشاره به نقش جریان استکباری صهیونیستی اضافه کرد: نظریه پردازان غربی با نقشه هایی به عنوان مخملین، اصل کلیت نظام را نشانه رفته بودند و میخواستند سناریوی کودتایشان را در انتخابات پیاده کنند. اما به فضل و عنایت خدا و با حضور و بصیرت مردم در صحنه این فتنه هم خنثی شد و 9 دی در تاریخ انقلاب ماندنی گشت.

حجت الاسلام ناد علی زاده ضمن تاکید بر پیامد های فتنه گفت: بعد از فتنه 88 روحیه و امید در جبهه استکبار با قرارگرفتن برخی از یاران امام رحمه الله در مقابل ملت و نظام بالاتر رفته است اما پیوند امت با ولایت ، بصیرت و هوشیاری مردم و حفظ وانسجام و وحدت ملی مشهود و قابل ستایش است.

وی در پایان گفت: فتنه 88 نشان داد که جنگ نرم همیشه وجود دارد. 9 دی یک تذکر جدی به خواص نظام حتی یاران انقلاب است که مراقب نفوذ و فتنه ها باشند تا بین آنها و انقلاب و ولایت فاصله نیندازد.

 

پایان خبر/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 سناریوی از پیش تعیین شده برای براندازی نظام/جوان امروز با مطالعه سیاسی میتواند در مقابل نفوذ و فتنه مقاومت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..