تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه موقت اهواز:کسانی که در فتنه 88 علیه نظام شورش کردند افساد طلب بودند

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهید مدافع حرم جاویدالاثر محمود شفیعی ، از شهدا شهرستان پیشوا که در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: کسانی که در فتنه سال 88 به قصد براندازی نظام به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند اصلاح طلب نبودند بلکه افساد طلبانی بودند که قصد براندازی نظام را داشتند.
وی افزود : ما با اصلاح طلبانی که همسو با ولایت فقیه هستند مشکلی نداریم ، آنها بیایند و هر کجا که مشکلی دیدند اصلاح کنند ولی اصلاح طلبی که مقابل ولایت فقیه می ایستد ، در اصل قصد ضربه زدن نظام را دارد.
وی گفت : آن روزها 300 خبرنگار خارجی به امید مرگ انقلاب اسلامی در ایران حضور داشتند ولی خروش ولایی مردم ایران باعث شد که آرزوی آنان بر باد برود.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان نظام مانند گرگان بی صفت به انتظار نشسته اند تا ببینند که مردم مانند سران فتنه که به ولایت فقیه خیانت کرده اند ، آقا و سرور خود را تنها می گذارند و یا از راه ولایت خارج می شوند که یقینا این آرزو را به گور خواهند برد.
حاجتی اظهار کرد: دشمنان نظام از تکرار9 دی وحشت دارند و آنان باید این واقعیت را بدانند که مردم تا آخرین قطره خون خود ، امام امت را تنها نخواهند گذاشت.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام بدانند که ملت ایران همان ندای هیهات من الذله امام حسین (ع) را سر داده و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب که به حق جانشین ولی عصر(عج) می باشند ، توطئه های آنان را خنثی می کنند.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 /1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه موقت اهواز:کسانی که در فتنه 88 علیه نظام شورش کردند افساد طلب بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..