تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاتنهام با شکست ساوتهمپتون در جمع مدعیان باقی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال ساوتهمپتون و تاتنهام چهارشنبه شب آخرین بازی هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند که در پایان تیم تاتنهام با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

در این دیدار ویرژیل فن دایک در دقیقه ۲ برای ساوتهمپتون گلزنی کرد. در ادامه دالی آلی در دقیقه ۱۵ کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم تاتنهام تهاجمی ظاهر شد و در دقیقه ۵۲ توسط هری کین به گل دوم خود دست یافت. در دقیقه ۵۷ ناتان ردموند از ساوتهمپتون اخراج شد و یک پنالتی هم به سود تاتنهام گرفته شد اما هری کین این فرصت را از دست داد و ضربه خود را به بالای دروازه زد.

تاتنهام در اواخر بازی به دو گل دیگر نیز دست پیدا کرد. سون هیونگ مین که در دقیقه ۷۴ جانشین سیسوکو شده بود در دقیقه ۸۵ روی یک ضد حمله سریع گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند و دله آلی هم در دقیقه ۸۷ برای چهارمین بار دروازه تیم میزبان را گشود.

تاتنهام با این برد ۳۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند. این تیم فاصله خود را با چلسی صدرنشین به ۱۰ امتیاز کاهش داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاتنهام با شکست ساوتهمپتون در جمع مدعیان باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..