تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی بجای بزرگنمایی بحث کنسرت به کرسنت و حقوق‌های نجومی توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علاءالدینی شامگاه چهارشنبه در همایش و اجتماع روحانیون به مناسبت ۹ دی در اردبیل افزود: برخی مسئولان باید به‌جای پرداخت و بزرگ نمایی بحث کنسرت مسابل مهم کشور را نادیده نگیرند.

وی با بیان اینکه همین عده از تریبون های مختلف ادعا می کنند که نباید این همه فتنه فتنه کرد، تصریح کرد: امروز کسانی که از رفع حصر دم می زنند به فکر برگرداندن آنها و شرکت در انتخابات هستند، آنها می گویند که تکلیف مسخص است، ما هم می گوییم مشخص است اما نظر آنها از مشخص بودن این است که فتنه گران را برگردانند.

عضو شورای پژوهشی شبکه قرآنی سیمای جمهوری اسلامی ادامه داد: اما مشخص بودن تکلیف فتنه گران و خواست امت اسلامی این است که آنها به سزای اعمالشان برسند و از صحنه روزگار محو شوند.

وی با بیان اینکه فتنه گران مملکت را دم پرتگاه بردند و تلاش داشتند که کشور را به آمریکا تقدیم کنند، متذکر شد: اما بصیرت امت اسلامی در کنار روشنگری رهبری مانع از تحقق این هدف شد.

علاء الدینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فتنه گران نباید مسئولیت پیدا کنند، بیان داشت: به عنوان شهروند هیچ بحثی نیست اما مسئله این است که این افراد نباید در سمت ها و مسئولیت های کشوری باشند.

وی دشمن شناسی، مشرک، کافر و منافق را سه وجه دشمن برشمرد و عنوان کرد: باید آسیب شناسی کنیم و بدانیم ضربه ای که در نظام خوردیم از سوی کدام وجه دشمن بوده است.

عضو شورای پژوهشی شبکه قرآنی سیمای ملی با بیان اینکه برخی حرف های خودی را می زنند و تابلوی خودی را برمی دارند اما با برخی دست می دهند و با او قدم می زنند، یادآور شد: در فتنه ۸۸ هم با چنین افرادی مواجه بودیم. چراکه ذات فتنه این است وقتی می آید لباس حق می پوشد و قابل تشخیص نیست اما وقتی می رود مشخص می شود چه ذاتی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بعد از هفت سال ابعاد تازه ای از فتنه مشخص می شود، اضافه کرد: گذشت زمان چه حق چه باطل را واضح و ذات آن را آشکار می کند، چنانچه امروز وحدت رویه و اهداف دشمنان و کشورهای استکباری در آشوب های منطقه مشخص شده است.

علاء الدینی افزود: آنها سال ها کشورهای خاورمیانه را آشوب گر معرفی می کردند و ائتلاف و مخالفان را منجی و آزادیخواه می خواندند، ولی همین آشوب را در انتخابات اخیر خود دیدند و این انتخابات نشان داد که مرکز آشوب کجاست.

وی با اشاره به بحث جنگ سخت و جنگ نرم تصریح کرد: زمانی که بحث جنگ نرم مطرح شد بسیاری در داخل آن را باور نداشتند و ادعا می کردند که هرجا کم می آوریم دشمن تراشی می کنیم و حالا آنها توطئه جدید استکبار را که همان نفوذ است باور ندارند.

وی با بیان اینکه دوره جنگ سخت و نرم گذشته است، ادامه داد: اکنون نفوذ بزرگترین توطئه دشمن برای نظام و انقلاب اسلامی است، نفوذ یعنی ناکارآمدی نظام را بزرگ نمایی و سیاه نمایی کردن و این چیزی که شاهد آن هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی بجای بزرگنمایی بحث کنسرت به کرسنت و حقوق‌های نجومی توجه کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..