تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی های گلکسی A سری 2017 روز ۱۶ دی معرفی می شوند

کاربران زیادی منتظر نسخه‌ی ۲۰۱۷ از گوشی‌های Galaxy A سامسونگ هستند. قرار است روز ۱۶ دی به‌صورت رسمی این گوشی‌ها رونمایی شوند.

بعد از اینکه افشاگری‌های زیادی در مورد نسخه‌ی 2017 از گوشی‌های گلکسی اِی سامسونگ شاهد بودیم و امروز هم اعلام شد این سری از گوشی‌ها ضد آب هستند؛ این غول کره‌ای نیز تأیید کرده‌ است که سری گوشی‌های Galaxy A 2017 روز ۵ ژانویه (۱۶ دی‌ماه) معرفی می‌شوند.

به لطف دعوت‌نامه‌ی رسانه‌ای که توسط سامسونگ مالزی ارسال شده است، می‌دانیم که گوشی‌های گلکسی اِی نسخه‌ی ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی روز ۱۶ دی رونمایی خواهند شد.

در این دعوت‌نامه آمده است که:

امسال، موج تازه‌ای از ماجراجویی‌ها و دستاوردهای جدید را با رویکردی به آینده شاهد خواهیم بود. فرقی نمی‌کند در کجای این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنید، قطعا از برنامه‌ی Live Unplanned لذت خواهید برد.

در حالی که این دعوت‌نامه مشخصا به مراسمی که قرار است در مالزی برگزار شود، اشاره می‌کند؛ اما بی‌تردید سامسونگ نسل جدید گوشی‌های گلکسی اِی را در CES 2017 رونمایی می‌کند که از روز ۵ ژانویه (۱۶ دی) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود.

نسخه‌ی ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی اِی 3، گلکسی اِی 5 و گلکسی اِی 7 به ترتیب دارای نمایشگر ۴.۷، ۵.۲ و ۵.۷ اینچی هستند و طراحی آن‌ها از گلکسی اس 7 الهام گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی های گلکسی A سری 2017 روز ۱۶ دی معرفی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..