تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بعد از اتفاق»؛ ۴۰ روز زندگی یک خانواده در عمارت روبرو

«بعد از اتفاق»؛ ۴۰ روز زندگی یک خانواده در عمارت روبرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بعد از اتفاق» به کارگردانی پویان باقرزاده از جمعه دهم دی هر شب ساعت 18:30 در مجموعه فرهنگی هنری روبرو روی صحنه می­‌رود.

پویان باقرزاده درباره این اثر گفت: «این نمایش یک اجرای محیطی است که در خانه‌­ای به مساحت 800 متر در چهارراه ولیعصر روی صحنه می­‌رود. فرم معماری و موقعیت مکانی این ساختمان در شکل‌گیری نمایش «بعد از اتفاق» موثر بود.»

باقرزاده که سال گذشته با فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» در بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر حضور داشت، افزود: «ما تلاش کرده‌ایم در این نمایش رویکرد جدیدی را در بحث اجراهای محیطی دنبال کنیم و هویت مکان برایمان اولویت اصلی بوده است.»

او درباره مضمون اصلی این نمایش گفت: «در این نمایش، 40 روز حساس از تاریخ کشور و زندگی صاحبان یک خانه را مرور می­‌کنیم و تلاش کرده‌­ایم با ایجاد فضایی نزدیک به سال 1360، از تمام ظرفیت‌­هایی که مکان به ما می­‌دهد استفاده کنیم.»  

نمایش «بعد از اتفاق» تازه‌ترین اثر گروه تئاتر پاپتی‌هاست. این گروه، همواره اجرا در مکان‌های نامتعارف را جزو اصول اجرایی خود قرار می‌دهد و این اثر نیز در همین راستا روی صحنه می‌­رود.

عوامل این نمایش عبارتند از نیلوفر ندایی ( نویسنده، بر اساس طرحی از پویان باقرزاده)، پویان باقرزاده (طراح و کارگردان)، محمد رضایی (مشاور کارگردان)، امین اسفندیار، پدرام انصاری،  امیررضا رنجبران،  سعیده نیازخانی و مجید یوسفی (بازیگران به ترتیب حروف الفبا)، الهام معین (طراح لباس)، امید دولت­خواه (طراح صدا و موسیقی)، پویان باقرزاده (طراح صحنه)، سعید نادری (طراح نور) و محمد رضایی (طراح ویدئو و عروسک).  

«بعد از اتفاق» از دهم دی، هر شب ساعت 18:30 در عمارت روبرو  اجرا خواهد شد و اولین اثر نمایشی است که در این مکان جدید‌التاسیس  واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، چهارراه ولیعصر، بن بست کیانپور، پلاک هفت روی صحنه می‌رود.

57242                      




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بعد از اتفاق»؛ ۴۰ روز زندگی یک خانواده در عمارت روبرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..