تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان شفت صاحب‌خانه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه دو واحد مسکن محرومان در روستاهای نصیرمحله و شالما با حضور مسئولان شهرستان شفت افتتاح شد.

این واحدهای مسکونی با همکاری سپاه ناحیه شفت و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای طرح احداث یک هزار واحد مسکن مددجویی محروم در استان گیلان ساخته شده و به بهره برداری رسیدند.

سهم شهرستان شفت از این تعداد ۵۸ واحد مسکونی بوده که تاکنون با احتساب این دو واحد ۱۸ واحد مسکن مددجویی در سطح روستاهای شهرستان ساخته و به مددجویان متقاضی تحویل داده شده است.

برای هریک از این واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۰ متر مربعی ۲۰ میلیون تومان کمک از سوی سپاه و خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت می شود که در مجموع بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها هزینه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان شفت صاحب‌خانه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..