تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: اکنون زمان حمایت است/نمی‌توانیم دومین صعود پیاپی‌مان به جام‌جهانی را با خطر روبرو کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در واپسین روزهای سال 2016 در پیامی نوشت: "باعث افتخار است که ما سال جاری را به عنوان بهترین تیم آسیایی نه تنها در رده بندی فیفا بلکه از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال به پایان می‌رسانیم. فرانس فوتبال عملکرد ما را در سال 2016 به عنوان تیمی که شکست نخورده و تنها دو گل در 10 بازی دریافت کرده، دیده است و حتی بیشتر، پس از هفت بازی در رقابتهای انتخابی جام جهانی، تیم ایران بدون گل خورده در رده نخست گروه قرار گرفته است. 


این اثبات کار بزرگ تیم و عملکرد عالی بازیکنانمان است و من می‌خواهم بر آن تاکید کرده و به خاطر آن تبریک بگویم. با همه مشکلاتی که ما در راه آماده سازیمان داشتیم و از آن مطلع هستیم، کادرمان و بازیکنانمان کار و تعهدی فوق العاده از خود به نمایش گذاشتند تا این نتیجه را در سال 2016 ثبت کنیم، اگرچه ما نمی توانیم صعودمان به جام جهانی را قطعی بدانیم. افرادی که در فوتبال ایران مسوولیت دارند باید بدانند که این نتایج نه تنها پتانسیل‌مان را نشان می دهد بلکه نیازمان را برای حمایت ثابت می کند چرا که ایران بهترین تیم آسیاست. بله، اکنون زمان حمایت از این بازیکنان و کادر  است تا بهترین شرایط را برای آماده سازی و حمایت در اختیار داشته باشند تا بتوانیم صعود به جام جهانی را در بازی‌های آینده قطعی کنیم.
دوستان عزیزم!
در سال 2017 من حقیقتا امیدوارم افرادی که در فوتبال ایران مسوولیتی دارند به خوبی متوجه شوند که این نوع نگاه تا چه حد اهمیت دارد! ما نمی‌توانیم دومین صعود به جام جهانی را با خطر روبه رو کنیم!
با بهترین آرزوها در سال 2017
کارلوس کی روش"

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/9SKHX



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: اکنون زمان حمایت است/نمی‌توانیم دومین صعود پیاپی‌مان به جام‌جهانی را با خطر روبرو کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..