تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلما ارگچ در وطنم تویی ایفای نقش می کند

سریال وطنم تویی از کادر بازیگران حرفه ای و موفقی برخوردار است. هالیت ارگنچ و برگزار کورل بعد از سال ها در این پروژه دوباره با هم همبازی شده اند. علاوه بر آنها تمام بازیگران موجود در گروه بازیگران این کار نیز بسیار باتجربه و حرفه ای هستند. انور سایلاک همسر طوبی بیوک اوستون و شبنم حسنی سوقی بازیگر سریال های پویراز کارایل و زیر پوست شهر نیز در این کار حضور دارند و بعد از زوج هالیت و برگزار نقش های اصلی را ایفا می کنند.

طبق اخبار جدید گفته می شود که نامی آشنا به این گروه افزوده خواهد شد. طبق این اخبار سلما ارگچ بازیگر نقش خدیجه سلطان خواهر سلطان سلیمان در سریال حریم سلطان، به کادر بازیگران این پروژه وارد خواهد شد. به این ترتیب باری دیگر سلطان سلیمان و خدیجه سلطان در کنار هم ایفای نقش خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلما ارگچ در وطنم تویی ایفای نقش می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..