تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ۸۸ یک امتحان الهی برای ملت قهرمان ایران بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی چهارشنبه‌شب در جمع مردم دیر با گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه، افزود: ۹ دی حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع از اسلام، عاشورا و ولایت فقیه بود.

حسینی افزود: در فتنه ۸۸، همه مردم دنیا و همه آنها که دل‌نگران انقلاب و نظام اسلامی بودند از پایداری، استقامت، هوشمندی و بصیرت ملت ایران در مقابل هجمه سنگین دشمنان داخلی و خارجی عبرت گرفتند.

وی با بیان اینکه کسانی که در فتنه ۸۸ در مقابل نظام و رهبری ایستادند و افرادی هم که با سکوت خود فتنه گران را تأیید کردند مهر بدنامی و فتنه گری بر پیشانیشان خورد که در تاریخ ثبت  شد و با هیچ آبی پاک نخواهد شد، اظهار داشت: نقشه‌های دشمنان در فتنه ۸۸ با مدیریت رهبری و بصیرت مردم همیشه درصحنه نقش برآب شد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: حماسه ۹ دی برآمده از غیرت دینی و بصیرت مردم بود و ملت در این روز در سال ۸۸ وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رساندند.

حسینی افزود: مردم ایران اسلامی در این روز نشان دادند که از بصیرت بالایی برخوردار بوده و هیچ‌گاه در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه روز ۹ دی روز پاسخ عاشورایی مردم به فتنه گران و شکست کودتای مخملی و بی ثمر استکبار جهانی بود، افزود: تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان و روشنگری برای دور کردن آنان از خطرات و حربه‌های دشمنان بسیار لازم و ضروری است و این حماسه بزرگ در تاریخ ایران عزیز هیچگاه نباید فراموش شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ۸۸ یک امتحان الهی برای ملت قهرمان ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..