تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایداری شرایط جوی و افزایش دمای هوای تهران

به گزارش تسنیم به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه شرایط جوی استان در دو روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، از افزایش سه درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان طی این مدت خبر داد.

برپایه این گزارش، اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای  پنجشنبه و جمعه به ترتیب (2 و 10) و (4 و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بنابر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان در روز پنجشنبه(فردا)  صاف تا قسمتی ابری و برای روز جمعه همراه با غبار صبحگاهی و بارش پراکنده باران خواهد بود.

گفتنی است که بیشترین میزان بارندگی طی 24 ساعت گذشته استان تهران در منطقه لواسان با 44.4 میلی متر بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایداری شرایط جوی و افزایش دمای هوای تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..