تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ هویت خانوادگی و ملی، اعتیاد در جامعه را به حداقل می رساند

به گزارش ایرنا بهزاد مریدی، چهارشنبه در همایش عشایری با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در شهرک صدرای شیراز بیان کرد: ریشه های اعتیاد ناشی از سرگشتگی، نداشتن آرامش، فقر و بی فرهنگی است و این عوامل منجر می شود انسان به مواد جایگزینی از جمله مواد مخدر گرایش پیدا کند.
وی افزود: هویت، عامل تعالی انسان و مانعی بزرگ برای جلوگیری از بیراهه رفتن است و این هویت در اقوام مختلف از جمله عشایر به خوبی جاری و ساری است.
مریدی با بیان اینکه آرامش انسان ها در هویت ثابت آنهاست، اظهارداشت: بزرگان، خانواده و خاندان باید به رسمیت شناخته شده و به آنها ارج نهاده شود و همچنین قوانین و آداب و رسوم آنان حفظ شود زیرا با حضور در چنین فضایی می توان از آسیب های اجتماعی مصون ماند.
مدیر کل بهزیستی استان فارس هم در این همایش اظهار داشت: عشایر از اقشار مهم و موثر در جامعه ما هستند که حرکت های آنها در طول تاریخ بسیار موثر و به موقع بوده است.
سید مرتضی موسوی اضافه کرد: مرحوم محمد بهمن بیگی، فردی بود که عشایر را قلم به دست کرد و باید امروز با تاسی از وی در یک حرکت جمعی اعتیاد را از جامعه به ویژه جامعه عشایری بزداییم.
علیرضا ابراهیمی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس هم گفت: پیشگیری تنها راه برون رفت از معضل اعتیاد در جامعه است ودولت یازدهم اقدام های موثری برای کاهش این آسیب اجتماعی انجام داده است.
در حاشیه این همایش سیاه چادرهای عشایری برپا شده بود و جامعه عشایری با لباس های محلی حضور داشتند.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
3002 /6118

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ هویت خانوادگی و ملی، اعتیاد در جامعه را به حداقل می رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..