تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشان هنوز در خشکسالی آبی به سر می‌برد

به گزارش افکارنیوز،

عباس ارغوانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد بارش‌های 24 ساعت گذشته در کاشان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در شهرهای کاشان، آران و بیدگل، برزک، قمصر و فخره بارش باران گزارش شده‌ است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به میزان بارش‌ها در منطقه کاشان و آران و بیدگل افزود: میزان بارش طی 24 ساعت گذشته در کاشان 4.9، آران و بیدگل 3.2، قمصر 8.8 و فخره 7 میلیمتر بوده‌است.

ارغوانی در مورد پیش‌بینی بیشینه و کمینه دما در شهرهای کاشان، آران و بیدگل و برزک خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دما در کاشان 9 و 5.4، آران و بیدگل 10 و 4 و برزک 6 و 1 درجه سانتی‌گراد است.

وی ضمن پیش‌بینی هوای کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: بعدازظهر چهارشنبه با کاهش ابر همراه است و پنجشنبه هوایی نیمه ابری با بارش رگباری در ارتفاعات همراه است و جمعه و شنبه هوا صاف تا قسمتی ابری و بارش رگباری در ارتفاعات پیش بینی میشود و هوا در روز یکشنبه هوایی صاف تا کمی ابری داریم.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه 68 درصد بارش‌های سال جاری زراعی کاشان تامین شده‌است، گفت: با وجود بارش‌ها کاشان هنوز در خشکسالی آبی به سر می‌برد و با حدود 29% کاهش بارندگی، نسبت به حد نرمال خود فاصله دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشان هنوز در خشکسالی آبی به سر می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..