تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند صعودی شاخص بورس در آغاز معاملات هشتم دی ماه

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات با رشد 66.79 واحدی به پله 79 هزار و 867 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 241 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 301 میلیون سهم طی 11 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز فارس، شاراک، خپارس، خودرو، شپنا با روند صعودی و نماد وکار، کروی با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات با  2.80  واحد رشد به عدد 859 هزار و 80 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 44 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 8  میلیون سهم طی1 هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص در ارتفاع 79 هزار واحد ایستاد

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 778 میلیون سهم طی 39 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز شاراک، خپارس، وصندوق با روند صعودی و نماد فارس، فولاد، کگل، وکار با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات با  2.30  واحد رشد به عدد 859 هزار و 30 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 820 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 145  میلیون سهم طی10 هزار نوبت معاملاتی است.


عقب گردی شاخص بورس در ارتفاع 79 هزار واحدی شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 109.1 واحدی به پله 79 هزار و 691 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 56 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز شاراک، شهدیس، خپارس، وصندوق با روند صعودی و نماد فولاد، کگل، فارس با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با  8.20  واحد رشد به عدد 865 هزار و 20 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 203  میلیون سهم طی15 هزار نوبت معاملاتی است.

عقب گردی شاخص بورس در ارتفاع 79 هزار واحدی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند صعودی شاخص بورس در آغاز معاملات هشتم دی ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..