تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأفت اسلامی نباشد مجازات فتنه‌گران همان مجازات منافقان است/اهل فتنه یادآور خروج طلحه و زبیر شدند

معاون رئیس قوه‌قضاییه گفت:بدون شک اینک نیز رأفت اسلامی شامل حال فتنه‌گران است وگرنه با توجه به اصرار آنان بر گناه پیشین استحقاق آنان مجازات منافقانی است که بیعت شکنی کردند و بر علیه نظام جمهوری اسلامی قیام کردند و سزاوار حکم قاطع امام راحل (ره) شدند.

رأفت اسلامی نباشد مجازات فتنه‌گران همان مجازات منافقان است/اهل فتنه یادآور خروج طلحه و زبیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مرکز آمار وفناوری اطلاعات حجت الاسلام و المسلمین شهریاری معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری  با بیان اینکه 9 دی حماسه میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است، اظهار کرد: 9 دی روزی است که در آن یکبار دیگر امت پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن به منصه ظهور رسانید و نشان ولایت را بر تارک تاریخ معاصر زد و یادآور ولایت امام علی (ع) شد.

وی افزود: امت اسلامی در این روز با حضور در صحنه، امید مستکبران عالم به خوارج زمانه را به ناامیدی مبدل ساخت و نشان داد که از اجاق کور استکبار جز خاکستر چیزی بیرون نمی‌آید.

معاون رئیس قوه قضاییه ادامه داد: در این میان اهل فتنه که سرافکندگی خروج از ولایت را بردوش می‌کشند حاضر نشدند که به حق تسلیم شوند و با هتک حیثیت و حرمت ساحات مقدس و همراهی و هم‌صدایی با آوای ملحدان و مزدوران عالم و اصرار بر مواضع متعصبانه و ابوجاهلانه خویش موجبات شقاوت را برای خود و همراهنشان پدید آوردند. با آن که با مواضع حکیمانه رهبری معظم راه سعادت و بازگشت از گناه و تقصیر باز بود، اما کوری دل مانع آن شد که نور حقیقت را بازبینند و به متاع تعصب آتش فتنه خریدند و بر خرمن اعمال خویش زدند و یادآور خروج طلحه و زبیر از امام خویش شدند.

شهریاری تصریح کرد: در این میان صبر و حکمت مقام معظم رهبری و پشتیبانی امت از ولایت و وصایای امام راحل (ره) پشتوانه جاودانی برای انقلاب اسلامی شد و ورق زرینی در تاریخ انقلاب رقم زد، زمینه فتنه‌انگیزی را از دست دشمنانش گرفت و فتنه‌گران را خانه‌نشین کرد.

معاون رئیس قوه قضاییه بیان کرد: بدون شک اینک نیز رأفت اسلامی شامل حال فتنه‌گران است وگرنه با توجه به اصرار آنان بر گناه پیشین استحقاق آنان مجازات منافقانی است که بیعت شکنی کردند و بر علیه نظام جمهوری اسلامی قیام کردند و سزاوار حکم قاطع امام راحل (ره) شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأفت اسلامی نباشد مجازات فتنه‌گران همان مجازات منافقان است/اهل فتنه یادآور خروج طلحه و زبیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..