تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوا دوباره آلوده می شود

کد خبر: ۴۵۰۷۱۳

۳۱۳  بازدید

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگویی درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در ساعتهای گذشته موجب بارشهای باران و برف  در استانهای واقع در نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، بخشهایی از مرکز ، شمال شرق کشور، سواحل و نقاط کوهستانی  شده بود رفته رفته و تا اواخر وقت چهارشنبه از شمال شرق خارج خواهد.

وی ادامه داد: با عبور این موج بارشی از کشور شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود که این وزش بادها موجب ایجاد گردوخاک در شرق کشور می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: از فردا پنجشنبه جوی نسبتاً آرام در اکثر نقاط کشور حکمفرما خواهد شد و این وضعیت تا جمعه نیز ادامه می‌یابد.

وظیفه افزود: در روز جمعه نیز برخی از نقاط غربی، شمال غربی، و غرب کشور دچار افزایش ابر و بارشهای پراکنده خواهد شد که این بارندگی به صورت خفیف رخ می‌دهد.

وی با اشاره به پایداری هوا در روز شنبه اظهار کرد: پایداری جوی در 72 ساعت آینده موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد و ساکنان کلانشهرها با کاهش کیفیت هوا در ابتدای هفته مواجه می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور چالدران با 16 درجه زیر صفر را سردترین و راسک با 35 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوا دوباره آلوده می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..