تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه پیدا شد! + تصاویر

دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه پیدا شد! + تصاویر

دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه نصب شده بود و از دختران این مدرسه فیلم می گرفت. مادر یکی از دختران توسط دخترش به این ماجرا پی برد و به پلیس شکایت کرد.

نصب دوربین مداربسته بطور مخفیانه در سرویس بهداشتی مدرسه

دوربین سرویس بهداشتی در یکی از مدارس راهنمایی دخترانه با واکنش والدین همراه شد .نصب دوربین مدار بسته در سرویس بهداشتی یک مدرسه راهنمایی در “همپشر” انگلیس، موجب خشم پدر یکی از دانش آموزان این مدرسه شد. “انگری کرایگ”، 31 ساله وقتی توسط دختر 11 ساله اش از این ماجرا باخبر شد بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفت.

دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه پیدا شد! + تصاویر واکنش والدین به نصب دوربین سرویس بهداشتی مدرسه دخترانه راهنمایی

در ابتدا اعتراض وی به مسئولان مدرسه بی نتیجه بود و آنها علت نصب این دوربین را کنترل هر گونه رفتار سوء دانش آموزان مانند فرار از کلاس، زورگیری و کشیدن سیگار عنوان کردند.

دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه پیدا شد! + تصاویر

گفتنی است؛ سرانجام بعد از اعتراض “کرایگ” و بازدید پلیس، این دوربین ها از این محل برداشته شد.

لو رفتن دوربین سرویس بهداشتی مخفیانه در مدرسه دخترانه + عکس

27 دسامبر 2016




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین مخفی در دستشویی مدرسه دخترانه پیدا شد! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..