تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد مدیر زن باشگاه ورزشی در رودخانه رشت پیدا شد + عکس

جسد مدیر زن باشگاه ورزشی در رودخانه رشت پیدا شد + عکس

جسد زنی میانسال که گفته می شود این زن مدیر باشگاه بدنسازی در لاهیجان است، در رودخانه شهر رشت پیدا شد.

جسد مدیر باشگاه زن بدنسازی در پتوی قرمز

خبر حوادث : شامگاه یکشنبه 5 دی چند رهگذر هنگام عبور از حاشیه رودخانه «پسیخان» در رشت، متوجه پتویی قرمز رنگ شدند که قسمتی از بدن انسانی از گوشه آن به چشم می خورد.آنها بلافاصله پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند.

دقایقی بعد اکیپی از کارآگاهان پلیس رشت بسرعت خود را به محل حادثه رساندند.درادامه مشخص شد جسد متعلق به زن میانسالی است که پس از قتل دررودخانه رها شده است. سپس با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای شهر رشت، جسد برای شناسایی و تعیین علت و زمان قتل به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

جسد مدیر زن باشگاه ورزشی در رودخانه رشت پیدا شد + عکس

مرگ مرموز خانم مدیر باشگاه بدنسازی

این درحالی است که برخی منابع خبری احتمال داده اند جسد متعلق به مدیریک باشگاه ورزشی درلاهیجان باشد که تحقیقات جنایی دراین باره ادامه دارد.

جسد مدیر زن باشگاه بدنسازی در رودخانه رشت پیدا شد

27 دسامبر 2016




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد مدیر زن باشگاه ورزشی در رودخانه رشت پیدا شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..