تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سيج يكي از پشتوانه هاي اصلي نظام

چهارمين گردهمایی سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، با حضور فرماندهان مقاومت بسیج اين وزارت در مشهد برگزار شد.

سيج يكي از پشتوانه هاي اصلي نظامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اين مراسم گفت: تلاش بسيج در مجموعه وزارت كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي اين است كه مباني اخلاق را مبنا و اصل قرار گيرد.

ابوالحسن فيروز آبادي با تاكيد بر اينكه بسيج غير از نهضت اخلاقي در حوزه فضاي مجازي نيز بايد وارد يك نهضت شود، بيان كرد: ظرفيت بسيج بايد در خدمت توليد محتوا در فضاي مجازي قرار بگيرد چرا كه تعداد مطالب توليدي كانال هاي مذهبي نسبت به تعداد آنها كم است.

او ادامه داد: خوشبختانه در يكسال اخير فضاي مجازي به سمت اعتدال حركت كرده است و فعاليت هاي مذهبي در اين فضا رضايت بخش است.

فيروزآبادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفت:ما در این حوزه نیاز به هوشیاری و هوشمندی داریم تا به حفظ نظام و اسلام بیانجامد که بسیج در گسترش این هوشیاری، نقش مهمی دارد.

در پايان این گردهمایی، از خانواده شهيد برونسي و خانواده دو تن از شهداي مدافع حرم و بسیجیان نمونه و برتر رده‌های مقاومت بسیج ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی كشور با اهدای لوح تجلیل شد.
انتهای پیام// ف ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سيج يكي از پشتوانه هاي اصلي نظام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..