تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای دانشجویان عراقی به دانشگاه خوارزمی باز شد

مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه خوارزمی از ادامه تحصیل دانشویان عراقی در این دانشگاه خبر داد.

غلامرضا کریمی مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون دیداری که با رئیس دانشگاه مستنصریه داشت، گفت: در این دیدار یک یادداشت تفاهم همکاری به امضا 2 دانشگاه رسید و قرار شد یک کمیته مشترک پیگیری‌های لازم را در مورد اجرای مفاد این یادداشت انجام دهد.

وی ادامه داد: در این تفاهمنامه دانشگاه خوارزمی به عنوان قطب علمی مخاطرات طبیعی با تاکید بر زلزله، ریزگرد و مسائل آب و هوایی در دانشگاه کوفه تعیین شد.

مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه خوارزمی در ادامه به حضور هیئت دانشگاه خوارزمی در پایتخت عراق اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه مستنصریه یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور عراق و شهر بغداد است که 40 هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند.

مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی- بین‌المللی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: تعداد زیادی از اساتید این دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد مشغول به فعالیت هستند از همین رو قرار شد در کنار تبادل استاد و دانشجو، بخشی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای کسب درجه دکتری در دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل شوند.

کریمی تصریح کرد: این دانشگاه با 70 هزار دانشجو و هزار عضو هیئت علمی پس از دانشگاه قاهره بزرگترین دانشگاه جهان عرب به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پس از دیدار و مذاکره با مسئولان این دانشگاه و امضای صورتجلسه، قرار شد 2 دانشگاه در زمینه‌ فنی مهندسی به ویژه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی همکاری خود را آغاز کنند.

مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی- بین‌المللی دانشگاه خوارزمی گفت: با مسئولان دانشگاه نهرین نیز ملاقات خوبی انجام گرفت و قرار شد با این دانشگاه نیز در زمینه‌های مختلف همکاری شود.

کریمی افزود: در این دیدارها مقرر شد کشور عراق تسهیلات بیشتری برای تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه خوارزمی در نظر بگیرد و همچنین کارمندان دولت عراق بتوانند تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه خوارزمی ادامه دهند.

وی تاکید کرد: دانشگاه خوارزمی تلاش دارد تا با افزایش زمینه تعاملات بین‌المللی، این یادداشت تفاهم‌ها را اجرایی کند.

مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی- بین‌المللی دانشگاه خوارزمی یادآورشد: از همین رو مقرر شد پروژه‌های مشترکی بین دانشگاه خوارزمی، کشور عراق و اتحادیه اروپا تعریف تا زمینه همکاری مشترک فراهم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای دانشجویان عراقی به دانشگاه خوارزمی باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..