تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌کاپریو با فیلمی از اسپیلبرگ به تلویزیون می‌آید

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

بازیگران

خلاصه داستان

«سایه‌بان»

کارگردان:  مسعود تکاور

یک

پنجشنبه 9 دی ‌ماه ساعت22:15

حسن جوهرچی، مریم کاویانی، محسن افشانی و مجید مشیری

بعد از انتخابات 88 در آستانه‌ی عاشورای حسینی، دکتر پگاه نکویی که مسئول بخش جراحی یکی از بیمارستان‌های تهران است حضور طیف‌های مختلف مردم را در کنار هم می‌بیند. با مرگ جوانی که جوان‌های معترض با خودشان به بیمارستان آورده‌اند اوضاع وخیم می‌شود. جوان در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی می‌شود. ولی ...

«راز سلطان»

کارگردان: هاکان شاهین

یک

جمعه 10 دی ‌ماه

ساعت 16

مارک داکاسکو، امانوئل تبنکورت، سینان آلبایراک

دکتر «دپ» محقق و تاریخ‌دان آمریکایی از دانشگاه «هاروارد» به ترکیه    می‌آید تا درباره آثار سلطان «عبدالحمید دوم» از پادشاهان عثمانی تحقیق کند. او به موزه «تپکاپی» می‌رود اما در آنجا با برخورد سرد مدیر موزه «آقای هاکان» مواجه می‌شود.

«زنبورک»

کارگردان:  رضا عرب‌شاهی

دو

پنجشنبه 9 دی ‌ماه ساعت ‌‌8 صبح

آرمین عالین، محمد حسن‌زاده و پروین ملکی

«یوسف» فرزند شهید «ابراهیم» عکاس، مدتی است که در عالم معنا یک نوجوان را مدام می‌بیند اما هیچ‌کس دیگری او را نمی‌بیند! آقای «حقی» از معلمان مدرسه «یوسف» را سرپرست اعضای بسیج تازه تأسیس مدرسه قرار می‌دهد. «یوسف» در اتاق بسیج یک عکس قدیمی از چند نوجوان پیدا می‌کند و کنجکاو می‌شود؛ تا آنها را بشناسد.

«اولین عکس من»

کارگردان:  میلاد جرموز

دو

جمعه 10 دی ماه

 ساعت 8

---

داستان فیلم در مورد شخصیتی به نام «احمد» است؛ که در حال حاضر در دوران سربازی خود به سر می‌برد. او خاطراه‌ای از بچگی خود برای دوستانش تعریف می‌کند. پس از آن کودکی «احمد» را می‌بینیم که برای خرید حلیم به بیرون از خانه می‌رود و معلم خود را می‌بیند که به دنبال یک عکاس برای جشن تولد دخترش است. «احمد» با توجه به آنکه پدربزرگش دوربین عکاسی دارد؛ می‌گوید که خود برای عکاسی جشن می‌رود!

« نقش دل»

کارگردان:جهاندخت خادم‌المله

دو

جمعه 10 دی ‌ماه ساعت 17:30

بیتا سحرخیز، کاوه خداشناس، حمیدرضا هدایتی

«شهرزاد» و «فرید» زوج جوانی هستند که هر دو در حوزه صنایع‌ دستی و هنرهای کهن ایران زمین، یعنی نقوش قالی و کاشی‌کاری فعالیت دارند. در اثر یک اتفاق و ورود به یک عمارت قدیمی، هر دو به چندین سال گذشته رفته و در قالب یک زوج در آستانه ازدواج به نام‌های «رعنا» و «محمدعلی» قرار می‌گیرند.

«آخرین قطار زرهی»

کارگردان:  زینُوی رُیزمان

دو

جمعه 10 دی ‌ماه ساعت 23

آندرِی پانین، آندرِی سوکولوف، رِکاترینا رِدنیکوا

«هرمان» یک افسر زیرک آلمانی است که  با پوشش افسران روس در میان آنها تردد می‌کند و به عنوان ستون پنجم، عملیات‌های  آلمان‌ها را در خاک روسیه هدایت می‌نماید. پل استراتژیکی که هم روس‌ها و هم آلمان‌ها برای ادامه نبرد به آن نیازمندند در اختیار روس‌ها قرار دارد. با نقشه «هرمان» پل به دست نیروهای آلمانی می‌افتد و تعداد زیادی از نیروهای روسی که در منطقه‌ای جنگلی پراکنده‌اند، در محاصره گرفتار می‌شوند.

«قلاده‌های طلا»

کارگردان: ابوالقاسم طالبی

سه

پنجشنبه 9 دی ‌ماه ساعت 14

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، علیرام، نورایی، حمیدرضا پگاه

با اعلام نتايج انتخابات سال 88، اعتراض‌هاي عده‌اي از مردم شكل تظاهرات به خود مي‌گيرد و مأموران وزارت اطلاعات پيگير حوادث هستند. جاسوسي كه در خارج از كشور آموزش ديده، خود را وارد تظاهرات مي‌كند و هربار كسي را به قتل      مي‌رساند. مأموران با تله‌گذاشتن چند بار به جاسوس نزديك مي‌شوند، اما هر بار كسي او را باخبر مي كند و فراري مي‌دهد.

«مردان کوهستان»

کارگردان:  کامرون لابین

سه

پنجشنبه 9 دی ‌ماه ساعت 24

---

داستان فیلم درباره دو برادر به نام هاي «توف» و «کوپر» است. «توف» با زني به نام «ليا» ازدواج کرده و در حال پدر شدن است. پدر آنها از مادرش جدا شده و آنها نمي‌دانند که کجا رفته است!

«شرف خانواده فاضل»

کارگردان:  پوریا جاویدپور

سه

جمعه  10 دی ‌ماه      ساعت10:30

شقایق دهقان، بهاره رهنما، رضا رشیدپور، بیژن بنفشه‌خواه

داستان این فیلم؛ درباره مرگ پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهایی پیش‌بینی نشده می‌شوند.

«افسانه حباب برفی»

 کارگردان:  شلدون ویلسون

سه

جمعه 10 دی ‌ماه ساعت 19:30

مگدا اپانوویس، میشل هوگان

روز عید در شهری کوچک حبابی برفی جلوی خانه «جان» و «بت» گذارده می‌شود. آنها حباب را به عنوان هدیه به پسرشان «رودی» می‌دهند. در این حباب ماکت شهر کوچک آنها دیده می‌شود. با حرکت دادن حباب توسط «رودی» اتفاقاتی عجیب در شهر روی می‌دهد و شهر به هم می‌ریزد!

«کوهستان تسورگیداک»

کارگردان:  دیساکی کومورا

چهار

پنجشنبه 9 دی ‌ماه ساعت 20:30

تادونوبو آسانو، تریوکی کاگاو، ری هی ماتسورا

در سال 1907 یک گروه از مردان کوهنورد تلاش می‌کنند قله‌ای را در ژاپن فتح کنند که پای هیچ‌کس تاکنون به آنجا نرسیده است. این گروه کوهنوردی در حین صعود از آنجا نقشه‌کشی هم می‌کنند تا برای تجهیزات صعود درآمدی هم کسب کنند و ...

«راننده»

کارگردان:  والتر هیل

چهار

جمعه 10دی‌ماه

 ساعت 21:30

رایان اونیل، بروس درن

«رایان» یک راننده فوق‌العاده حرفه‌ای است که در فیلم‌های سینمایی نقش بدلکار را بازی می‌کند. البته او به گروه‌های خلافکار و سارق نیز به عنوان راننده در تعقیب و گریزها کمک می‌دهد. پلیسی به نام «درن» به دنبال دستگیر کردن راننده است. راننده تصمیم دارد از این حرفه خداحافظی کند اما پلیس می‌خواهد به هر شیوه‌ای شده او را دستگیر کند.

«ریو»

کارگردان:  کارلوس سالدانها

پنج

پنجشنبه 9 دی‌ماه

ساعت 13:30

---

بلو یک طوطی آبی رنگ است که لیندا صاحبش از او نگهداری می‌کند تولیو که یک دکتر پرنده‌شناس است از برزیل برای دیدن بلو می‌آید و به لیندا می‌گوید که بلو آخرین نر از این پرندگان زیباست و بهتر است آنرا با یک پرنده ماده که در برزیل است جفت نماید. لیندا ابتدا قبول    نمی‌کند ولی بعد می‌پذیرد و بلو را به برزیل می‌برد ولی بلو و ژول پرنده ماده گیر قاچاقچیان می‌افتند و ...

«افسانه قعر آب »

کارگردان: جی راسل

پنج

جمعه 10 دی ‌ماه ساعت 9

---

در زمان جنگ جهاني دوم در انگلستان پسربچه‌اي به نام «انگس» كه پدرش در جنگ كشته شده است و با مادر و خواهرش در منطقه‌اي ساحلي و با طبيعتي زيبا زندگي مي‌كند، يك تخم در ساحل مي‌يابد كه از آن موجودي عجيب، شبيه اسب آبي خارج مي‌شود.

«دانشجویان دانشکده افسری»

کارگردان:  ایشیرو هاسومی

پنج

جمعه 10 دی‌ماه ساعت 13:30

ندری چادوو، ایوان استبانوو، الكساندر گلوبو، پاول ولوژتوو

سه پسر نوجوان هستند كه هر یك به شكلی وارد نیروهای آموزشی ارتش شده‌اند تا در كلاس‌های چتربازی حرفه‌ای ارتش شركت كنند. «میشكا» كه یك بچه بی‌سرپرست و دزد است با دزدیدن وسایل «پیوتر» مجبور شده كه در آموزشگاه حضور پیدا كند. «كوتوف» كه پدر بزرگش ژنرال ارتش است سعی دارد تا راه او را ادامه دهد اما ...

«برج»

کارگردان:  کیم جی هون

پنج

جمعه10دی‌ماه ساعت 20:30

کیانگ گو سول، جین سان، سنگ کیانگ کیم، این پیو چا

«کیم» یکی از کارکنان برج آسمان است که با دخترش «حنا» به تنهایی زندگی می‌کند، و به یکی دیگر از کارکنان برج به نام «یون‌هی» علاقمند است و قصد دارد به زودی از او خواستگاری کند. این برج به عنوان بلندترین و مرفه ترین برج شهر سئول شناخته شده، اما به نظر می‌رسد که نقصی هنوز در برج وجود دارد که به آن بی‌توجهی می‌شود. این نقص عدم کارکردن درست سیستم آب‌پاشی ایمنی برج برای اطفا حریق است که ...

«مسابقه سرعت»

کارگردان:  اندی واچوفسکی

تماشا

پنجشنبه 9 دی‌ماه ساعت 20

امیل هرش، کریستینا ریچی، جان گودمن

«اسپید ریسر» که از کودکی علاقه زیادی به مسابقات اتومبیل‌رانی داشت با حمایت و آموزش پدر و برادرش، موفق به انجام این فعالیت در دوران جوانی می‌شود اما از طرف کمپانی‌ها مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. در نهایت او با کمک یکی از دوستان خود در یکی از بزرگترین مسابقات، موفق به شکست کمپانی رقیب و کسب پیروزی می‌شود.

«اگه می‌تونی منو بگیر»

کارگردان:  استیون اسپیلبرگ

تماشا

جمعه 10دی‌ماه

ساعت 20

لئوناردو دی‌کاپریو، تام هنکس، کریستوفر واکن

فرانک ابگنل پسر یکی از سرمایه‌داران است که بنا به دلایلی ورشکست می‌شود و باید مالیات‌های سنگینی را بپردازد. «فرانک» با دیدن صحنه‌هایی چون گرفتن خانه، ماشین و طلاق مادر تصمیم می‌گیرد به تلافی همه آنها را به زندگی پدر بازگرداند و پس از مدتی یک جاعل چک حرفه‌ای می‌شود! او مبالغ زیادی از بانک‌های مختلف دریافت می‌کند و تحت عنوان مشاغل مختلف از قبیل خلبانی و پزشکی و وکالت به‌راحتی این چک‌ها را نقد می‌کند که ...

«شب طولانی»

کارگردان:  علی معصومی

شما

پنجشنبه 9 دی‌ماه

ساعت 23

سارا بهرامی، مهدی حسین‌پور، نورالدین اعلمی، سمیه خدایار

داستان فیلم روایت‌گر قصه زنی به نام «لیلا» است که چند سال پیش همسر قاچاقچی‌اش کشته شده است و او هنوز از تبعات این مسأله رنج می‌برد. او به دلیل بردن «زهرا»، دختر کوچک و بیمارش بر سر کارش در کارخانه ریسندگی دچار مشکل شده و در آستانه اخراج است. از طرفی شخصی به نام «جلال»، سرپرست کارگران کارخانه، که فردی متأهل است خواستگار «لیلا» است...

«کفشاتو در نیار»

کارگردان: اصغر یوسفی‌نژاد

شما

جمعه 10 دی‌ماه

 ساعت 13:30

ژیلا آل رشاد، مهران نائل، فرحناز منافی‌ظاهر، ساناز نظری، محرم زینال‌زاده

دختر جوانی قصد ازدواج دارد، اما در مقایسه زندگی خود و خانواده و نامزدش با زندگی افراد دیگر دچار تردید می‌شود و قصد دارد با کسی ازدواج کند که وضعیت مالی بهتری دارد، اما برادرش در پی تحقیقاتی متوجه می‌شود که خواستگار پول‌دار زن دارد که ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌کاپریو با فیلمی از اسپیلبرگ به تلویزیون می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..