تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری ارومیه، کاله را در خانه اش شکست داد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز تیم شهرداری ارومیه موفق شد میزبانش کاله آمل را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا جایگاهش در رتبه پنجم جدول تثبیت شود.

در این دیدار نماینده ارومیه در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۶-۲۴، ۲۵-۱۵ و ۲۷-۲۵ برابر تیم کاله به پیروزی دست یافت و فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵-۲۲ به حریفش باخت.

با این برد، شهرداری ارومیه با ۸ برد و ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند و کاله آمل با ۴ برد و ۱۳ امتیاز با باقی ماندن در رتبه دهم برای رسیدن به پلی آف مشکل تر شد.

نماینده ارومیه در هفته پانزدهم هفته آینده میزبان خاتم اردکان خواهد بود و نماینده آمل در تهران باید به مصاف تیم قدرتمند بانک سرمایه برود.

همچنین امروز در مسابقات لیگ دسته اول والیبال و در هفته نهم تیم شهرداری جوان ارومیه در ادامه روند بی شکستی خود برابر عقاب تهران در ۳ ست پیاپی به برتری دست یافت تا با ۹ برد و ۲۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه یک باقی بماند.
در دیگر دیدار نیز مقاومت فرمانداری مهاباد در خانه ۳ بر صفر کاله جوان آمل را شکست داد تا شانس خود را برای حضور در پلی آف، افزایش دهد.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری ارومیه، کاله را در خانه اش شکست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..