تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهمین شکست کاله مازندران برابر شهرداری ارومیه در آمل رقم خورد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته چهاردهم این رقابت ها در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک میزبان آملی خود را شکست داد.
شاگردان ' درگان تراویسا ' سرمربی ایتالیایی تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای (26بر 24)، ( 25بر 15) و ( 27 بر 25) برابر میزبان خود کاله پیروز شدند و کسب 3 امتیاز این بازی با 24 امتیازی شد و رده پنجمی خود را جدول رده بندی این مسابقات حفظ کرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله هم موفق شدند نتیجه ست دوم این مسابقه را با نتیجه ( 25 بر22) به سود خود به پایان برساند.
تیم کاله هم با قبول نهمین شکست این فصل خود با 13 امتیاز گذشته خود همچنان در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
دیدار رفت دو تیم در ارومیه نیز با پیروزی 3بریک شهرداری برابر کال خاتمه یافته بود.
تیم کاله مازندران در هفته پانزدهم این رقابتها روز یکشنبه هفته آینده در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم رده دومی بانک سرمایه تهران است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهمین شکست کاله مازندران برابر شهرداری ارومیه در آمل رقم خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..