تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره زمستانی اقوام ایرانی در فرهنگسرای بهمن

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ جشنواره زمستانی اقوام ایرانی با هدف معرفی آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی در این فرهنگسرا برپا می شود.
بر اساس این گزارش در جشنواره زمستانی اقوام ایرانی، استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، فارس، سیستان و بوچستان، کرمان، یزد، گلستان، تهران، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، اردبیل، البرز، هرمزگان، همدان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و همدان با معرفی صنایع دستی و سوغات محلی پذیرای بازدید کنندگان خواهند بود.
گروه های هنری کردستان، عاشق های آذربایجان، کُرمانج (کردهای خراسان شمالی) و ایل قشقایی از جمله گروه‌های هنری هستند که هر روز از ساعت 14 تا 17 در این جشنواره برنامه‌های هنری و آیینی خواهند داشت.
همچنین حلوای اردبیل، زیتون شمال، عسل سبلان، شیرینی کرمانشاه، نان برنجی، شیرینی کاک، نان رگاگ (نان مخصوص استان فارس)، انواع ترشی، قطاب، باقلوا، نقل، انواع لوز، سفال، گلیم، جاجیم، معرق، گبه، چاقوی زنجان، مس و ترمه یزد به همراه پخت انواع نان و غذاهای سنتی در 70 غرفه و چهار سیاه چادر این جشنواره به بازدید کنندگان ارائه می شود.
علاقه مندان برای بازدید از این جشنواره می‌توانند از هشتم تا 27دی ماه از ساعت 9 تا 20 به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی-انتشاردهنده:معصومه آقاامینی
تهرام/7245/7244/

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره زمستانی اقوام ایرانی در فرهنگسرای بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..