تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 اجماع ناموفق دشمنان انقلاب برای براندازی بود

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز چهارشنبه در همایش بصیرت و میثاق ملت با ولایت کارکنان ادارات دولتی آذربایجان غربی در ارومیه افزود: فتنه 88 سناریوی نابودی انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا بود که اهداف بسیاری از قبیل تخریب چهره نهادهای انقلابی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین مردم با ادعای تقلب در انتخابات، بازی با حیثیت نظام در خارج کشور، افزایش فشارها و تشدید تحریم ها و باج خواهی در پرونده هسته ای ایران را دنبال می کرد.
وی با اشاره به ابعاد فتنه نیز گفت: فتنه گران داخلی در آن برهه حاضر شدند سرمایه ملت را به آتش بکشند و با عنوان پیاده سازی قانون بزرگترین قانون شکنی را کردند و تهمت تجاوز و خیانت به نظام زدند.
وی با بیان اینکه تدابیر رهبری اجازه حرکت به دشمنان را نداد، گفت: تقابل میان مردم و نظام مهمترین هدف دشمنان در این فتنه بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به آیه 29 سوره انفال اظهار کرد: نقش بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل موضوعی است که تمامی مسئولان به اقتضای مسئولیت خود نیازمند توجه به آن هستند زیرا این امر می تواند در انجام تکلیف و نیز حل مسایل و مشکلات راهگشا باشد.
وی با اشاره به خصوصیات انسان های بصیر اظهار کرد: این افراد با دیدی عمیق و اندیشه ای ژرف و با عبرت گرفتن از اتفاقات از افتادن در دام توطئه ها در امان هستند.
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی گفت: بصیرت همانند قطب نماست که مسیر حرکت را به فرد نشان می دهد و در جبهه جنگ موفقیت را به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه فتنه وضعیتی است که در آن تشخیص حق از باطل مشکل می شود، گفت: فتنه 88 ویژگی های خاصی داشت که در هیچ نقطه ای مشاهده نشده است.
وی با اشاره به برخی از این ویژگی ها اظهار کرد: هدایت و فرماندهی، نوع سازماندهی آن، حمایت برخی خواص فاقد بصیرت، حمایت همه جانبه بیگانگان، گیج شدن همه دشمنان و ضد انقلاب، مشارکت همه دشمنان داخلی و خارجی در یک اجماع نانوشته برای براندازی نظام از ویژگی های فتنه در کشور بود.
همایش بصیرت و میثاق ملت با ولایت با حضور بسیجیان و کارکنان ادارات آذربایجان غربی به مدت یک روز برگزار شد.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 اجماع ناموفق دشمنان انقلاب برای براندازی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..